اعزام دو تیم بهداشتی و درمانی طرح شهید رهنمون به الشتر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ،گفت: دو تیم بهداشتی و درمانی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه الشتراعزام شد.

به گزارش همای سعادت ،سرهنگ عبدالوحید ملک آرا، اظهار داشت: در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی، با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان الشتر، دو تیم پزشکی بهداشتی و درمانی شهید دکتررهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی روستاهای دره تنگ کهمان و گرکان علیا از توابع شهرستان الشتراعزام شدند.

وی بابیان اینکه در این اعزام بیش از ۱۴۰ نفر در بخش‌های عمومی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند افزود: علاوه برویزیت و داروی رایگان ، کنترل فشار خون، برنامه ی آموزش آشنایی با بیماری های و راههای پیشگیری، انجام تست پی سی آر از افراد مشکوک ودارای علامت، توزیع ماسک و مشاوره توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

ملک آرا با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به این عزیزان، بیان کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی، جهت خدمت به افراد ناتوان و بیماران صعب العلاج ، به درب منازل سالمندان مراجعه و خدمات بهداشتی و درمانی و دارویی بصورت رایگان ارائه گردید ،که از دیگر خدمات خداپسندانه در این اعزام می باشد.

انتهای پیام/