به همت ستاد اجرایی لرستان صورت گرفت؛

افتتاح دو طرح تولیدی بنیاد برکت در لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان از افتتاح دو طرح کارگاه تولیدی بنیاد برکت در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،مجید طائف، مدیرکل این ستاد؛ امروز، ۱۲ بهمن‌ماه، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار داشت:از همان روزهای اول این انقلاب استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی همه توطئه‌‌ها را بر علیه آن به کار گرفت.

وی با بیان اینکه تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رأی مردم و مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده و استکبار از آن هراس دارد.

طائف با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی و مبتنی بر اسلام و معنویت است، افزود: این انقلاب با حضور آگاهانه مردم و رهبری امام(ره)‌ به پیروزی رسید و امروز حتما باید این میراث و حضور و شکوه مردمی را پاس بداریم.

وی در ادامه یکی از شعارهای اوایل انقلاب را محرومیت‌زدایی و عدالت اجتماعی برشمرد و گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، یکی از برنامه‌های اشتغال‌زایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اجرای زنجیره سبز در حوزه کشاورزی است.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان تصریح کرد: اجرای طرح‌های توسعه و تکمیل مشاغل کارگاه محور، کشت زعفران، موسیر، گیاهان دارویی، مدیریت منابع آبی (آبیاری بارانی، قطره‌ای و تیپ)، تجهیز چاه، کانال‌کشی، تعمیر قنوات و…در راستای این زنجیره سبز است.

وی خاطرنشان کرد: در اولین روز از ایام‌الله دهه‌ فجر دو طرح کارگاه تولید کیف و صندلی چرم، فرآوری و بسته‌بندی ادویه در لرستان و شهرستان دلفان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

طائف با بیان اینکه این طرح‌ها کارگاه‌محور بوده‌اند، یادآور شد: یکی از این طرح‌ها فرآوری بسته‌بندی ادویه‌جات بوده که برای افتتاح آن اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و زمینه ۴ فرصت شغلی نیز بوجود آورده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان اضافه کرد: یکی دیگر از این طرح‌ها طرح تولید کیف و کفش چرم بوده که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است و اشتغال ۶ نفر را نیز به دنبال داشته است.

انتهای پیام/