افتتاح شعبه دوم بازپرسی در دلفان/ دادگاه عمومی بخش خاوه راه‌اندازی می‌شود

رئیس کل دادگستری لرستان از افتتاح شعبه دوم بازپرسی و شعبه سوم دادگاه خبر داد و گفت:همچنین ‌با راه‌اندازی دادگاه عمومی در بخش خاوه دلفان موافقت شده است و با تامین نیروی قضایی و عمومی این مجموعه شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش همای سعادت به نقل از موج خبر، محمد رزم ظهر امروز در حاشیه آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری این شهرستان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیتی بزرگ و فراموش نشدنی در تاریخ جهان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی ،افزود: دادگستری دلفان تاکنون خدمات ارزنده‌ای در راستای کاهش جرائم و همچنین ورودی پرونده‌ها داشته، با این وجود انتظار می‌رود در کاهش اطاله دادرسی و تعیین تکلیف پرونده اهتمام ویژه‌ای صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری لرستان بر کاهش پرونده‌های معوقه و فرسوده تاکید و تصریح کرد: نرخ رسیدگی در این شهرستان ۱۰۴ پرونده است، با این وجود مجوز افتتاح شعبه دوم بازپرسی و شعبه سوم دادگاه عمومی صادر شده است.

وی بیان داشت: ۳۶۴ پلاک از منابع طبیعی و اراضی کشاورزی متعلق به دلفان بوده که از این تعداد، ۲۱۰ هزار و ۷۶۴ هکتار منابع طبیعی است و ۴۶ هزار هکتار از منابع طبیعی، مستثنیاتی همچون اراضی کشاورزی می‌باشد که بایستی در راستای اشتغال‌زایی وسعت بیشتری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی، مجموع منابع ملی و مستثنیات دلفان را ۲۵۸ هکتار خواند و افزود: اما تنها ۲۳ هکتار سند زده است که بایستی اراضی مردم سند دار شود.

انتهای پیام/