افتتاح مجهز ترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در لرستان

موسس آزمایشگاه تخصصی پاتوبیولوژی دنا، گفت:با افتتاح این آزمایشگاه برای ۱۶ نفر به طورمستقیم وغیرمستقیم اشتغالزایی می شود.

به گزارش همای سعادت ، آزمایشگاه تخصصی پاتوبیولوژی دنا ، ۲۱ بهمن‌ماه با حضوردکتر عبداالهی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان ،دکتر علی میرزاپور، موسس آزمایشگاه ،دکتر کبری ولد‌‌ی‌ بیرانوند،مدیر داخلی آزمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان درخیابان ولیعصر خرم آباد افتتاح شد.


دکتر علی میرزاپور دکترای تخصصی پازیتولوژی و موسس این آزمایشگاه با اشاره به اینکه با شروع به کار این مرکز تخصصی ، برای ۸ نفر به طور مستقیم و ۸ نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی می شود، اظهار داشت: مکان این آزمایشگاه ، طوری انتخاب شده که دارای کمترین بار ترافیکی است و مردم می توانند به راحتی به این آزمایشگاه دسترسی داشته باشند.

وی ضمن تشکر از استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری منطقه یک خرم آباد، افزود : این مرکز ، تنها مرکز آزمایشگاهی در لرستان که مجهز به انجام تست های ملکولی در استان است.

 

آزمایشگاه دنا ،مجهز به پیشرفته ترین و بروزترین تجهیزات روز دنیا است

در ادامه دکتر کبری ولد‌‌ی‌بیرانوند مدیر داخلی آزمایشگاه، گفت: این مرکز مطابق با استانداردهای جهانی و مجهز به پیشرفته ترین و بروزترین تجهیزات روز دنیا است.

وی بیان کرد : در آزمایشگاه تخصصی دنا ، آزمایشات ایمونولوژی، پاتولوژی، بیوشیمی، سیتولوژی، هماتولوژی، پاتولوژی، میکروبیولوژی و نیز تشخیص سیتولوژی و ملکولی انجام می شود.

ولدبیگی با اشاره به اینکه در این فضا از بهترین امکانات ، جهت پذیرش مراجعین و بیماران استفاده شده است و دارای یک محیط شاد و زیبا برای کودکان است، ادامه داد : تسریع در جواب‌دهی به آزمایشات ،روند درمان و صرفه جویی در وقت مراجعین نیز از دیگر مزایای این مرکز است.

گفتنی است، موسس آزمایشگاه تخصصی دنا، دکتر علی میرزاپور، دکتر کبری ولدی‌بیرانوند مدیر داخلی و دکتر شاهین مرتضی‌بیگی مسئول فنی این آزمایشگاه پیشرفته است.

انتهای پیام/