افتتاح موسسه خیریه بیمارستانی «هانای مهر مانا» در خرم آباد

مؤسسه خیریه بیمارستانی هانای مهر مانا به‌منظور حمایت از بیماران روان،تأمین وسایل ورزشی،سرگرمی و توان‌بخشی بیماران در خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت،ظهر امروز به منظور حمایت از بیماران روان، تامین وسایل ورزشی، سرگرمی و توانبخشی بیماران، تامین تجهیزات بیمارستان در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران و تامین هزینه های دارویی بیماران روان بعد ار ترخیص، موسسه هانای مهر مانا با حصور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، رئیس بیمارستان، مدیر عامل و رئیس مجمع خیرین سلامت، پزشکان متخصص و مدیران ستادی،در مرکز آموزشی درمانی مهر خرم آباد افتتاح شد.

در این آئین افتتاح،دکتر احمدی رئیس بیمارستان مهر گفت:به همت ریاست دانشگاه و دیگر همکارانمان در حوزه خیرین دانشگاه، توانستیم این موسسه خیریه را پس از یک سال و نیم تلاش مجدانه به ثبت برسانیم.

وی با بیان اینکه بخشش و احسان، یک قانون نانوشته ای است که به برقراری عدالت و کمک به دیگران مربوط می باشد؛ اظهار داشت: هر انسان آزاده ای و با هر دین و مذهبی، نوع دوستی و بذل و بخشش را جز وظایف ذاتی خود می داند و خداوند در قرآن کریم نیز به کرات ما را به انقاق دادن امر فرموده است.

احمدی بیان داشت: این مرکز خیریه، تنها مرکز خیریه ای در استان می باشد که بدون هیچ چشمداشتی، دارد خدمات سلامت را به بیماران روان، ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه، این بیمارستان نیازمند کمک همه است؛ گفت: با افتخار در خدمت بیماران و همه مردم استان هستیم و این طبیعت انسان است که در کار خیر پیشقدم شود و در زمینه تجهیزات بیمارستانی، عمرانی، دارو و درمان و دیگر نیازمندی های بیماران روان به این موسسه خیریه و بیمارستان کمک نمایند و بیمارستان نیازمند هر نوع کمکی از طرف همه عزیزانی است که بتواند کمک حال ما در ارائه ی خدمات بهتر به بیماران روان باشند.

در ادامه حجت الاسلام قلندری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیان داشت: در قرآن کریم و به کرات، خداوند متعال مردم را به انفاق، پرداخت زکات و انجام کارهای خیر، دعوت فرموده اند.

وی افزود: سفره ای که برای کار خیر و انفاق به فقرا پهن می شود؛ دارای برکات زیادی است و توفیق این برکات، نصیب کسانی می شود که از مال دنیوی خود، دل می کنند و به دیگران انفاق می کنند.

در این نشست، کاظم مرادی فر رئیس مجمع خیرین استان و عضو هیات مدیره خیرین کشور، با بیان اینکه برای حفظ امنیت و سلامت جامعه، ما نیازمند کار خیر هستیم؛ گفت: بر اساس نیازسنجی و اعتبار سنجی های صورت گرفته در حوزه ی خیرین، ما با عشق و علاقه و با تمام توان در خدمت همه هستیم و امیدوارم برای حفظ امنیت و سلامت جامعه همه در این کار خیر سهیم باشند.

در ادامه ابراهیمی، مسئول امور اجتماعی استانداری لرستان، قبول مسئولیت اجتماعی را وظیفه همه دانست و گفت:اول از هر چیز، بر همه ی مسئولین فرض و ضروری است که بعنوان بانی کار خیر، بتوانند این موسسه خیریه را یاری نمایند تا شاهد روند ادامه ی این مسیر خیر باشیم.

به میمنت افتتاح موسسه خیریه هانای مهر مانا که امروز در بیمارستان مهر خرم آباد افتتاح شد؛ کاظم مرادی فر رئیس مجمع خیرین لرستان  و خیر نام آشنای استان مبلغ ۱۰ میلیون تومان، احمدی رئیس بیمارستان مهر مبلغ ۱۰ میلیون تومان و در ادامه خانم دستخوش مبلغ ۶ میلیون تومان و آقای یوسفی یک میلیون تومان به این موسسه، کمک نقدی کردند.

انتهای پیام/