افتتاح هفتمین پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ سلسله

پایگاه اورژانس ۱۱۵ «کهمان» شهرستان سلسله با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت،هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله با حضور بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،یحیی ابرهیمی نماینده مردم شریف شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، محسن آدینه‌وند رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان، میلاد شرفی فرماندار شهرستان سلسله و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان افتتاح شد.

بهرام دلفان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف راه اندازی پایگاه‌های اورژانس افزایش سرعت رسیدن بر بالین بیمار و نجات جان مددجو است گفت: از ظرفیت خیران و موسسات خیری در حوزه‌های مختلف استان به ویژه حوزه بهداشت و درمان استفاده شده و با برنامه ریزی و کار مستمر بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد ابراز داشت: از مشارکت‌های مردمی در قالب سازمان‌های مردم نهاد نیز می‌توان بهره برد.

محسن آدینه‌وند،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ کهمان در مجاورت خانه بهداشت این منطقه و با هزینه تجهیز و امکانات رفاهی پرسنل به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به موقعیت گردشگری “کهمان” این پایگاه جمعیت ۵ هزار نفری را پوشش خواهد داد و با راه اندازی این واحد عملیاتی، تعداد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله به هفت پایگاه، افزایش یافته است.

آدینه وند تصریح کرد: طبق طرح ششم توسعه کشوری در خصوص راه اندازی و افتتاح پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور، پایگاه اورژانس جاده‌ای کهمان به عنوان آخرین پایگاه مصوب طرح توسعه شهرستان افتتاح شد و امیدواریم برای مردم منطقه خدمات موثر و بهینه‌ای ارائه شود.

انتهای پیام/