افتتاح ۳۱۱۳ واحد مسکن مددجویان در لرستان

در مراسمی با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، بختیاری، رئیس کمیته امداد و علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن ، ۳هزار و ۱۱۳ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت در استان ، واگذار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، سید مرتضی بختیاری ،در این مراسم با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به وقوع سیل در فروردین ۹۸ در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: در استان لرستان بیش از ۱۳ هزار واحد مسکن در این سیل تخریب شد که ۳ هزار واحد آنها متعلق به مددجویان کمیته امداد بود.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر ۳هزار و ۱۱۳، واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در شهرهای مختلف استان افتتاح شد، افزود: برخی از این واحدها متعلق به مددجویان سیل‌زده و بخشی متعلق به مددجویان فاقد مسکن است که تحویل آنان شد.

بختیاری، اقدامات این نهاد در حوزه اشتغال و مسکن را در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و ادامه داد: کل اعتبار هزینه شده برای ساخت واحدهای مسکونی افتتاح شده در استان ، ۳۲۷ میلیارد تومان است.

رییس کمیته امداد گفت: از این مبلغ ، ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، تسهیلات صندوق امداد ولایت، ۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد مسکن، ۱۳۶ میلیارد تومان آورده مددجویان و ۴۲ میلیارد تومان با مساعدت کمیته امداد و خیران بوده است.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز با اشاره به همکاری سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد و بنیاد مسکن گفت: این همکاری‌ها آغاز شد تا از سوی نظام بتوانیم برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و دیگر نیازمندان مسکن بسازیم.

انتهای پیام/