به مناسبت دهه فجر انجام‌ شد؛

افتتاح ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در ازنا

به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه های اداره راهداری شهرستان ازنا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش همای سعادت، طی مراسمی ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سپهوند، امام جمعه، فاتحی، فرماندار،ملکی صادقی، معاون فنی و راههای روستایی اداره کل،درگاه پور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ازنا و دیگر مسئولین شهرستانی، پروژه های راهداری شهرستان ازنا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

ملکی صادقی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسان لرستان درحاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به پروژه های افتتاح شده در شهرستان ازنا اشاره کرد و اظهارداشت: در حوزه راههای روستایی آسفالت راه روستایی گلیجرد به دومنی به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: در حوزه راهداری تهیه و نصب ۲هزار عدد نیوجرسی در حفاظ میانی به طول ۸ کیلومتر در محور ازنا_اراک با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: همچنین روکش آسفالت راه‌های اصلی به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، بازسازی و مرمت پل طیان و راه‌های روستایی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان ازنا است.

انتهای پیام/