مدیر کل تجاری مخابرات ایران خبر داد؛

افزایش تعاملات شهرداری خرم آباد و مخابرات لرستان در راستای هوشمندسازی شهر

مدیر کل تجاری مخابرات ایران از افزایش همکاری شهرداری خرم‌آباد و مخابرات لرستان در راستای هوشمندسازی شهر با استفاده از سرویس نظارت تصویری هوبان این شرکت خبر داد.

به گزارش همای سعادت،امامی در نشست مشترک با شهردار خرم آباد، اظهار کرد:همکاری دو مجموعه شهرداری و شرکت مخابرات به‌عنوان متولی عمده‌ی شبکه‌های ارتباطی کشور در قالب تفاهم‌نامه و توافق‌ها می‌تواند موجب توسعه‌ی زیرساخت‌های فیبر نوری که پیش‌نیاز هوشمندسازی شهر است، شود.

وی افزود:با توجه به پیشرفت روزافزون ارتباطات، فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی و دیجیتال در کشور و حرکت خرم آباد به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری خرم آباد و مخابرات منطقه به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.

امامی، در ادامه با معرفی سرویس جدید هوبان شرکت مخابرات ایران،افزود: سرویس نظارت تصویری هوبان مشتریان، راه‌حل‌های نظارت تصویری تخصصی مبتنی بر فضای ابری را ارایه می دهد و مشتریان با هزینه مناسب از ویژگی‌های هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده می کنند.

مدیر کل تجاری مخابرات ایران افزود:این سرویس ارائه دهنده خدمات پایش تصویری به مشتریان خانگی و تجاری است به طوری که مشتری با درخواست این سرویس علاوه بر بستر فنی ،دوربین و تجهیزات ذخیره سازی ابری را نیز دریافت میکند .

امامی گفت:هوبان سرویس کامل نظارت تصویری مبتنی بر ابر به صورت زمانی و فاقد هرگونه هزینه پنهان برای مشتری است. مشتریان سرویس هوبان به آسانی با خرید این سرویس، محصولات و خدمات متعددی از جمله پهنای باند اختصاصی، نصب و راه‌اندازی در محل مشتری، دوربین مداربسته کنترل کیفی شده تضامین کیفی را دریافت می کنند.

گفتنی است،نشست مشترک مدیران شهرداری خرم آباد با مدیران مخابرات منطقه با محوریت افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهر برگزار شد، مساعدت برای احداث فیبر نوری در حوزه پایش تصویر و دوربین‌های سطح شهر، حضور شرکت‌های مطرح کشور در زمینه هوشمندسازی شهری به منظور بررسی روند پیشرفت شهر هوشمند و افزایش سطح تعاملات دو مجموعه از جمله مواردی است که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام/