افزایش ۱۴۴درصدی تردد در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ،گفت :در دهم فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۳۶۶هزار و ۵۶۲ وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴۴درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش همای سعادت ،عباس شرفی با اعلام این خبر افزود: در دهم فروردین ماه ۱۳۹۹ تردد ۱۵۰ هزار و ۱۹۴ وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده بود.

وی سهم وسایل نقلیه سنگین عبوری از ترددهای دهم فروردین ۱۴۰۰ را ۶۱هزار و ۱۸۱ دستگاه عنوان کرد و گفت: درصد تردد وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۸۵ درصد بوده است و بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین متعلق به محور پلدختر_ اندیمشک با ۵۲درصد می باشد.

شرفی با بیان اینکه محور پلدختر_ خرم آباد با ۱۰۲ کیلومتر بر ساعت بیشترین سرعت تردد را در این روز به خود اختصاص داده است، گفت: کمترین سرعت نیز در محور ازنا_شازند با ۳۳ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به کل تردد ثبت شده در ۱۳ روز تعطیلات نوروزی گفت: از ۲۸ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۰، تردد چهار میلیون و ۳۳۵هزار و ۱۷۲ وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با دو میلیون و ۲۹۳هزار و ۵۸۲ وسیله نقلیه، ۸۹درصد افزایش دارد.

وی افزود: بیشترین تردد در این ایام مربوط به محور سه راهی چالانچولان_دورود با ۱۶۹هزار و ۹۲۹ وسیله نقلیه بوده و پس از آن محورهای دورود_ سه راهی چالانچولان، خرم آباد _سه راهی الشتر و سه راهی چالانچولان_خرم آباد دارای بیشترین تردد بوده اند.

انتهای پیام/