افزایش ۸۶درصدی تردد در محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ،گفت:در پنج روز اول تعطیلات نوروزی یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۶۶۹ وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۶درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش همای سعادت ،عباس شرفی ،اظهار داشت: از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا دوم فروردین ۱۴۰۰ تردد یک میلیون و ۴۷۸هزار و ۶۶۹، وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۷۹۵هزار و ۸۶ وسیله نقلیه ۸۶ درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین تردد در این پنج روز مربوط به سه راهی چالانچولان(بروجرد)_خرم آباد با ۶۶هزار و ۸۷۱ وسیله نقلیه بوده است و محورهای دورود_سه راهی چالانچولان، سه راهی چالانچولان_دورود و خرم آباد_سه راهی الشتر در رتبه های بعدی بیشترین تردد قرار دارند.

شرفی گفت: آمار در روز دوم فروردین امسال تردد ۲۶۸هزار و ۷۲۴ وسیله نقلیه در استان ثبت شده است که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۳۵هزار و ۷۶ وسیله نقلیه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع تردد روز دوم فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۲۶ هزار و ۵۹ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای لرستان با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محورهای لرستان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان درخصوص وضعیت ترافیکی محورها می باشد.

انتهای پیام/