اقدامات حمایتی کمیته امداد لرستان به آسیب دیدگان کرونا

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، گفت: با شیوع ویروس کرونا این نهاد نسبت به اقدامات ضروری با هدف پیشگیری و حمایت از خانوار‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا اقدام کرد است.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از روابط عمومی ، جاسم محمدی فارسانی ،اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا این نهاد نسبت به اقدامات ضروری با هدف پیشگیری و حمایت از خانوار‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا اقدام کرد است که این اقدامات از طریق توزیع بسته‌های بهداشتی، غذایی، کمک نقدی و رفع نیازهای ضروری مددجویان بوده است.

وی به کمکهای این نهاد برای خرید بسته های بهداشتی برای مددجویان سالمند، بیماران زمین گیر، صعب العلاج و بیماری خاص اشاره کرد و افزود: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با سرانه ۲۵۰ هزار تومان برای این مددجویان هزینه شده است.

محمدی فارسانی ،بیان کرد: به خانوارهای تحت حمایتی که سرپرست آنها به دلیل بیماری کرونا از دست داده اند ۱۰ میلیون تومان و به درگذشتگان سایر اعضای خانوار ۵ میلیون تومان به ۲۳۴ خانوار متوفی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان به خانوارهای غیر مددجویی که مشاغل آنها به دلیل بیماری کرونا آسیب دیده اند اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض تا سقف ۵۰۰ هزار تومان به ۳۵۶۴ خانوار غیر مددجو پرداخت شده است.

محمدی فارسانی به توزیع ۹۵ هزار بسته های غذایی بین تمام مددجویان تحت حمایت معیشت بگیر اشاره کرد و افزود: ۲۳ هزار بسته غذایی با همکاری آستان قدس رضوی و بنیاد علوی بین نیازمند توزیع شد.

وی همچنین به واریز مبلغ دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به حساب ایتام تحت حمایت از طرف بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: مبلغ سه میلیارد تومان به شش هزار نفر از افراد غیر تحت حمایت که در جریان شیوع بیماری کرونا کسب و کار آنان دچار رکود و آسیب شده است با همکاری استانداری، سپاه و بنیاد مستضعفان پرداخت شده است.

انتهای پیام/