انجام ۲۶ هزار و ۵۶۹ عمل جراحی در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد

رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد،گفت:امسال ۲۶ هزار و ۵۶۹ عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.

به گزارش همای سعادت،حمزه حسنی،در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۱۱۰ هزار و ۷۹۷ نفر به این مرکز درمانی مراجعه کردند که از این مجموع ۶۱ هزار و ۷۳۹ نفر مراجعین درمانگاه و ۲۹ هزار و ۳۷۸ نفر مراجعین اورژانس بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بودند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ تخت فعال در این بیمارستان وجود دارد،افزود :۱۹ هزار و ۶۸۰ نفر از این مجموع بیماران در بیمارستان بستری و ۲۶ هزار و ۵۶۹ عمل جراحی نیز در این مرکز آموزشی درمانی انجام شده است.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهدای عشایر خرم آباد با بیان اینکه ۱۵۰ پزشک متخصص و جراح در رشته‌های مختلف در این مرکز آموزشی درمانی فعالیت دارند،ادامه داد:۱۷ اتاق عمل در این بیمارستان فعال است که روزانه در تمام بخش‌های مورد نیاز جراحی انجام می‌شود.

حسنی با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای بزرگترین اورژانس استان است،یادآور شد:بالاترین حجم آزمایش‌ها و خدمات رادیولوژی استان در این بیمارستان در حال انجام است و سنگ شکن برون اندامی نیز در این بیمارستان وجود دارد.

وی گفت:در بیمارستان شهدای عشایر خرم اباد بزرگترین کلینیک فوق تخصصی غرب کشور فعال است و پزشکان مستقر در این کلینیک در رشته‌های مختلف حجم بالایی از بیماران استان را معاینه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز آموزشی درمانی تمام خدمات پاراکلیلنیکی از جمله شنوایی سنجی،بینایی سنجی و طب فیزیکی انجام می‌شود،ادامه داد:علاوه بر کلینیک پزشکان عمومی در این مرکز درمانی بخش بیماران خاص و دندان پزشکی بیماران خاص و دندان پزشکی اورژانس بصورت شبانه روزی فعال است.

وی عنوان کرد:همچنین در این بیمارستان چهار بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو، سی سی یو نیز فعال است.

انتهای پیام/