انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و آموزش و پرورش لرستان

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و آموزش و پرورش لرستان با هدف توانمندسازی مربیان پیش‌دبستانی،منعقد شد.

به گزارش همای سعادت،امروز دوشنبه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش لرستان، با حضور فرهاد فرامرزیان،رئیس جهاددانشگاهی لرستان و رضا عزتی،مدیرکل آموزش و پرورش در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش پایه توسعه و فرهنگ کشور است، افزود: ماهیت و شخصیت انسان در مدرسه شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی با آموزش و پرورش،تصریح کرد:جهاددانشگاهی دارای تجربه و سابقه خوبی در برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه آموزش و پرورش است.

فرامرزیان با یادآوری تجربه جهاددانشگاهی لرستان در برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی و مهارت‌افزایی مربیان پیش‌دبستانی گفت: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان منعقد شد.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه دوره آموزشی توانمندسازی مربیان پیش‌دبستانی استان به شکل کارگاهی و یک‌روزه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دوره در سطح استان و با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان شاخص برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت کانون ارزیابی مدیران در جهاددانشگاهی، افزود: ارزیابی عملکرد کارکنان با امور مالیاتی و پشتیبانی امور دام در حال انجام است‌ و آمادگی انجام ارزیابی عملکرد معلمان و کادر آموزش و پرورش استان وجود دارد.

فرامرزیان در ادامه گفت:خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا جهاددانشگاهی به عنوان دو رسانه شاخص بخش مهمی از اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار استان را انجام می‌دهند.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری، افزود: مرکز درمان ناباروری این واحد به عنوان یکی از مراکز برتر در غرب کشور فعالیت دارد.

انتهای پیام/