اهداف عالیه سازمان زندانها با کار جهادی محقق خواهند شد

مدیرکل زندان های لرستان، گفت : در دوره جدید زندانبانی اسلامی و برای دستیابی به اهداف سازمانی ، لازم است با ایثار و کار جهادی بیش از گذشته به ارائه خدمات مؤثر و شایسته به جامعه هدف خود بپردازیم .

به گزارش همای سعادت ،عبدالمجید کشوری در شورای اداری زندان دورود،اظهار داشت: در صدر گروهی از مسئولین ادارات ستادی ضمن بازدید از همه بخشهای زندان درود از نزدیک اقدامات و برنامه های این زندان را مورد بررسی قرار داد .

وی با حضور در بندهای مختلف این زندان ضمن بررسی وضعیت محیطی ؛ از نزدیک با همه زندانیان به گفتگو پرداخت .

عضو شورای قضایی استان در جمع زندانیان اظهار داشت : شیوه تعامل ما با زندانیان که به نوعی عائله نظام محسوب می شوند همیشه انسانی و کرامت محور بوده است و این یک برگ زرین در دفتر نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود : ذهن های بیدار و منصف ، به وضوح می بینند نگاهی که در زندانبانی اسلامی به مخاطبان وجود دارد بسیار متفاوت تر از دیگر نظام های قضایی است و این مایه مباهات همه ما خدمتگزاران این عرصه است .

کشوری ضمن دعوت از زندانیان به مشارکت در برنامه ها و فعالیتهای فردی و گروهی که در زندان در حال اجرا هستند تصریح کرد : هدف ما ایجاد تغییرات بنیادین در شیوه و نگرش مجرمان و محبوسان بوده به گونه ای که زمینه بازگشت شرافتمندانه آنان به آغوش جامعه و خانواده فراهم شود .

مدیرکل زندان های لرستان همچنین با حضور در جلسه شورای اداری این زندان ضمن تقدیر از اقداماتی که در این زندان انجام گرفته بر ضرورت تلاش برای ارتقاء وضعیت موجود تأکید کرد .

وی اظهار داشت : آنچه امروز در زندان درود قابل مشاهده است نتیجه مجموعه ای از اقدامات هدفمند و ایثارگرانه همکاران حاضر در این زندان است که می تواند بعنوان یک الگو معرفی گردد .

این مقام مسئول بیان داشت : انتظار داریم همه همکاران ما در زندانهای استان همچون گذشته با ایثارگری و کار جهادی و در راستای ارتقاء خدمات زندانبانی قدم برداشته و برای تحقق اهداف عالیه سازمانی گام بردارند .
انتهای پیام/