اهدای شال کسوت به پیشکسوت ورزش لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، در دیدار با سید “مصطفی کریمی”پیشکسوت ورزش استان، با اهدای شال کسوت، از وی تجلیل کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سید” آرش قیاسیان”، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان به همراه تعدادی از پیشکسوتان ورزش استان با حضور در منزل سید “مصطفی کریمی” پیشکسوت ورزش استان و رئیس سابق فدراسیون های دومیدانی، ژیمناستیک و ناشنوایان و مدیر کل سابق ورزش لرستان، دیدار و از وی با اهدای شال کسوت قدر دانی کرد. 

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان،گفت: افتخار بزرگی است که در خدمت اسطوره ورزش لرستان و کشور هستیم.
 وی تاکید کرد: استاد سید “مصطفی کریمی” با خدماتی ارزنده در ورزش استان در زمان تصدی مدیر کلی ورزش استان و افتخار ریاست سه فدراسیون ورزشی در کشور، همواره به ورزش لرستان نگاه ویژه و حمایتی داشته است و ما باید با دیده منت نسبت به انتقال تجربیان ارزشمند و خدمات ماندگار وی، به ورزش لرستان با روی گشاده و دیده باز استقبال کنیم. 

قیاسیان تصریح کرد: دیدار و تجلیل از بزرگان و افتخارآفرینان گذشته ورزش از برنامه های راهبردی ما در اداره کل ورزش و جوانان استان است و درب اداره این اداره کل، برای پیشنهادات، انتقادات و نظرات ارزشمند و طلایی پیشکسوتان ارزنده ورزش استان باز است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان افزود: شما پیشکسوتان از محیطی روشن و شخصیت اخلاقی و پهلوانی بسیار بالایی برخوردار هستید و بر اساس ویژگی های عالی ورزشی که دارید وظیفه خود دانستیم که در بین پیشکسوتان برای راهنمایی، ارزیابی انتقال ارزشمند تجربیات شرکت کنیم.

وی گفت: قهرمانان امروز استان شاگردان راستین سابق شما و سایر پیشکسوتان هستند و دارایی و پس انداز واقعی ورزش لرستان پیشکسوتان ورزش دلسوز شما هستید.

در پایان، مدیرکل ورزش و جوانان، با اهدای شال کسوت، از زحمات و تلاش‌های صادقانه سید” مصطفی کریمی” در طول بیش از چهار دهه قدردانی کرد.

انتهای پیام/