اهدای ۲۰۰ جلد کتاب از طرف خانه کتاب به کافه هنر خرم‌آباد

از سوی مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از فعالیت‌های ترویجی حوزه کتابخوانی کافه هنر خرم‌آباد تقدیر بعمل آمد.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایبنا، ایوب دهقان‌کار،مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اهدای ۲۰۰ جلد کتاب از تلاش و زحمات مدیر کافه هنر خرم‌آباد در راستای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه در شهر خرم‌آباد تقدیر به عمل آوردند.

دو هفته پس از انتشار گزارش فعالیت‌های ترویجی حوزه کتاب و کتابخوانی کافه هنر خرم‌آباد از سوی «ایبنا»، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اهدای کتاب و لوح زرین از سوی این موسسه با هدف حمایت از این‌گونه فعالیت‌ها تقدیر کرد.

در این مراسم رضا نیازی معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تشکر از فعالیت‌های مجموعه‌‌ی کافه هنر خرم‌آباد، در حوزه‌ی ترویج مطالعه در شهر خرم‌آباد،گفت: هدف و ایده‌ی فرهنگی «کافه هنر» قابل تقدیر است و خلأ این‌گونه فعالیت‌ها در جامعه احساس می‌شود.

وی افزود: کارهای فرهنگی در کف جامعه توسط افراد خوش‌ذوقی چون شما و دیگر دوستانی که دغدغه‌ی فرهنگ را دارند، باید انجام گیرد و کارهای این‌چنینی می‌تواند الگویی برای دیگران باشد چرا که افراد وقتی اهل مطالعه می‌شوند در زندگی‌شان اتفاقات بسیار خوب و مثبتی صورت می گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: نگاه ما در حوزه فرهنگ این است که با کمک بخش خصوصی و مؤسسات بتوانیم کارهای فرهنگی را انجام دهیم و کار شما ستودنی است و برون‌سپاری فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مؤسسات خصوصی، حمایت‌های ما را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و در رأس آن ایوب دهقانکار به دلیل نگاه ویژه و حمایتی به حوزه فعالیت‌های ترویجی کتاب و کتابخوانی تشکر کرد و افزود: لازمه کارهای فرهنگی بیشتر حمایت دستگاه‌های مختلف استان به حوزه فرهنگ است.

سیامک بهاروندی مدیر کافه هنر ضمن تشکر از این اقدام مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: حمایت‌های این‌چنینی سبب افزایش انگیزه ما جهت ادامه کار خواهد شد و دلسرد شدن ما را در پی نخواهد داشت و این اقدام خود دلگرمی بزرگی برای ما بود.

انتهای پیام/