مدیر کل کمیته امداد لرستان مطرح کرد؛

اهدای ۳۳۸۳ سری جهیزیه بین نوعروسان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از اهدای سه هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه بین نوعروسان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش همای سعادت‌، جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان لرستان، اظهار داشت: سه هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰۴ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون بین مددجویان این استان توزیع شده‌است.

وی با بیان یکی از اهداف کمیته امداد ترویج ازدواج آسان است، افزود: اقلام اهداشده به نوعروسان لرستان شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباس‌شویی، تلویزیون و جاروبرقی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان عنوان کرد: حمایت از جوانان و تشکیل خانواده با هدف افزایش ازدواج‌‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده است.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در دهۀ فجر بیان کرد: ۲۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ‌بر هفت میلیار تومان تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بین نوعروسان نیازمند این استان اهدا می‌شود.

شیخ‌پوربا بیان اینکه ۱۰۵هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد لرستان هستند، گفت: حدود ۲۳۴ هزار نفر در این استان از خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ابراز کرد: افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی، افتتاح مسکن مددجویی، توزیع سبدهای معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و توزیع جهیزیه بین نوعروسان از خدمات این نهاد در دهۀ فجر است.

انتهای پیام/