مدیر مخابرات منطقه لرستان خبر داد؛

ایجاد بستر ارتباطی پایدار برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت:بستر ارتباطی پایدار برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان فراهم است.

به گزارش همای سعادت،نبی اله شمسی فر در جلسه هماهنگی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در محل سالن جلسات مخابرات منطقه برگزار شد، با بررسی وضعیت شبکه‌های ارتباطی استان بر آمادگی تمام پرسنل حوزه های فنی در روز انتخابات در راستای پایداری شبکه و جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال در شبکه مخابراتی تاکید کرد و اظهار داشت:باید با استفاده از توان فنی همکارن در روز انتخابات آمادگی لازم را برای برگزاری این رویداد مهم داشته باشیم .

وی افزود:پروژه اتصال استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به شبکه فیبرنوری توسط مخابرات به عنوان اپراتور اصلی کشور به صورت کامل در استان در حال انجام است و انشاءالله همچون انتخابات گذشته ارتباط پایداری در زیرساخت‌های ارتباطات مخابراتی خواهیم داشت.

در این جلسه مدیران و روسای ادارات با گزارش فعالیت‌ها و عملکرد ارتباطی هر حوزه، برقراری ارتباط و زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط تعریف شده از سوی ستاد انتخابات استان و مناطق تحت پوشش، لزوم پایداری شبکه برق و تامین پوشش مسیرهای ارتباطی توسط گشت فیبر نوری با نظارت اداره حراست مخابرات استان در ایام انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از جمله مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

شمسی فر به دلیل اهمیت و نقش اساسی تامین ارتباطات شعب اخذ رای استان،با تشکیل کمیته انتخابات مخابرات منطقه لرستان و مشخص کردن وظایف هر کدام از اعضا کمیته انتخابات،ابراز امیدواری کرد همچون انتخابات گذشته بتوانیم پوشش ارتباطی مناسب و امنیت پایدار شبکه را جهت حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای حفظ نماییم.

وی در پایان از تلاش تمامی همکاران این مجموعه در راستای ارائه خدمات لازم به مردم شهرستان و ایجاد زیرساخت های مخابراتی لازم به منظور پایداری شبکه در روز انتخابات قدردانی کرد.

انتهای پیام/