ایجاد ۳۰۰ شغل برای زندانیان با افزایش کلونی زنبور عسل در لرستان

مدیر کل زندانهای لرستان،گفت:در راستای اشتغال زندانیان، کلونی های تولید عسل در سطح زندان‌های استان به بیش از ۲ هزار فروند افزایش خواهیم داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، مراسم عبدالمجید کشوری در جشنواره تخصصی زنبورداران در روستای کفراج دلفان، اظهار داشت: امروز بیش از ۵۰۰ کلونی زنبور عسل در زندانهای استان لرستان در حال تولید عسل می باشد و زندانیان ما با رغبت و اشتیاق فراوان در مسیر اشتغال در زمینه زنبودرداری قرار گرفته اند.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل زندانهای لرستان با سازمان جهاد کشاورزی که یکی از اولویت ها در زمینه زنبور داری است، افزود:در این راستا چشم اندازی که تعریف شده است که در پایان سال آینده کلونی های تولید عسل را در سطح زندانهای استان به بیش از ۲ هزار فروند افزایش خواهیم داد و با این برنامه، اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از زندانیان را فراهم کرده ایم.

مدیر کل زندانهای لرستان در ادامه اظهار داشت: تجهیزات مورد نیاز
زنبورداران استان در بنیاد تعاون اداره کل زندانهای لرستان تولید و
عرضه می شود.

کشوری در پایان سخنان خود با تاکید برضرورت همراهی و همکاری همه در امر اشتغال زندانیان بخصوص زنبورداری، گفت: همه مسلمان هستیم و باید دستگیر یکدیگر باشیم، همه ما کسانی را می شناسیم که گرفتار قید و بند زندان هستند، می بایست عزم خود را برای آزادی و رهایی زندانیان جزم کرده و قطع کننده زنجیره جرم باشیم واین اتفاق در سایه همدلی و نوع دوستی صورت می گیرد.

انتهای پیام/