بازدید رییس بنیاد مسکن کشور از روستای دهگاه بروجرد+تصاویر

اکبر نیکزاد، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور روز جمعه دوم مهرماه از روند بازسازی روستای دهگاه شهرستان بروجرد بازدید کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: پس از بازدیدهای انجام شده در تیرماه سال جاری از روند بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستای دهگاه شهرستان بروجرد،با گلایه مندی ساکنان از مراحل بازسازی واحدها، از رییس بنیاد مسکن کشور دعوت شد.

وی افزود:خوشبختانه رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز جمعه از روند بازسازی خانه ها و طرح هادی روستای دهگاه که در زلزله سال ۸۵ و سیل ۹۸ آسیب دیده بودند بازدید کرد و قول داد با همکاری مسوولان استانی و شهرستانی بزودی مشکلات این روستا برطرف شود.

گفتنی است ،دِهگاه روستایی است بزرگ و قدیمی در شهرستان بروجرد، این روستا در دهستان دره‌صیدی در منطقه‌ای کوهستانی با کوه‌های تپه مانند قرار گرفته و فاصله آن تا شهر بروجرد چهارده کیلومتر است. آب و هوای آن کوهستانی با تابستانهای خشک و زمستانهای سرد است. گندم و انگور، تولیدات اصلی آن هستند. دهگاه مجاور روستای دره صیدی است و این دو بیشتر با هم با نام «دهگاه دره صیدی» شناخته می‌شوند. این دو روستا از طریق جاده دره صیدی قابل دسترسی هستند.

خبر و عکس ؛فاطمه سعادت