شمسی نژاد؛

بانک قرض الحسنه مهر ایران به دنبال متوازن سازی در ارائه تسهیلات است/پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال وام در لرستان

شمسی نژاد با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران به دنبال متوازن سازی در ارائه تسهیلات است از پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال وام،طی شش ماهه نخست امسال در لرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،سید سعید شمسی نژاد در آیین افتتاحیه پروژه ساختمانی شعبه انقلاب و چهار واحد اقامتی مأمور سرا در خرم آباد یکی از ماموریت های بانک قرض الحسنه مهر ایران را توجه و خدمت به آحاد جامعه عنوان و اظهار داشت:بر خود واجب میدانیم نگاه ویژه ای که کشور به حوزه قرض الحسنه داشته،ما هم نگاهمان ویژه و متمایز باشد، منابعی که از استان ها، شهرها و روستاهای محروم جمع می‌شود، باید در همان استان یا شهر خرج شود و ریالی جابجا نشود.

رتبه هشتم بانک مهر ایران از لحاظ رشد منابع

وی با بیان اینکه ۲ بانک قرض‌الحسنه دارای رتبه‌های تک‌رقمی در ساختار بانکی کشور هستند،افزود:هم اکنون۵۰۰ شعبه بانک قرض الحسنه مهر با بیش از۳۰ میلیون مشتری در سراسر کشور و ۱۸/۵ میلیون مشتری در لرستان فعال است و از لحاظ رشد منابع رتبه هشتم کشور را دارد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه به عنوان یک بانک اثرگذار و بزرگ در کشور باید زیرساخت ها و امکانات هم برای خدمات دهی مشتریان و همکاران مجموعه فراهم شود،ادامه داد:در این راستا در ۳ سال اخیر در سرتاسر کشور اقدام به افتتاح شعب به صورت گسترده کردیم و افتتاح شعبه نورآباد در لرستان نیز یکی از مواردی بود که جهت خدمات دهی بهتر به مشتریان و ایجاد فضای مناسب و جلب رضایت آنان راه اندازی شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه به دلیل ماهیت ذاتی، عملکرد و تعهدات خاص خود به دنبال متوازن سازی در پرداخت تسهیلات است.

وی، افزود:متأسفانه به علت اینکه تعهدات بالا و منابع محدود است و در همین استان حجم تسهیلات نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است، این مجموعه درصدد است که با توان بالا تعهدات خود را نسبت به مردم به نحو احسن انجام دهد.

جایگاه چهارم بانک در بین بانک‌های پرتراکنش کشور

وی با اشاره به آخرین آمار شبکه شاپرک اظهار داشت:رتبه بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور در تراکنش‌های بانکی مطابق ماه گذشته،رتبه ۴ شبکه بانکی را به خود اختصاص داده در حالی که این رتبه در ۳ سال قبل ۱۵ بوده است.

افزایش ۳۰ درصدی تسهیلات پرداخت بانک

شمسی نژاد با اشاره به پرداخت ۱۸۰ همت تسهیلات در شش ماهه اول امسال توسط این بانک گفت:این میزان تسهیلات در قالب ۲.۵ میلیون فقره بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

وی افزود:پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از ۴.۵ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه معادل ۳۴۰ همت به مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شود.

شمسی نژاد در خصوص تسهیلات پرداختی در لرستان افزود: نیمه نخست امسال بیش از ۳۸ هزار فقره معادل ۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بیش از ۷۵ هزار فقره افزایش یابد.

وی اضافه کرد:تلاش ما بر این است همه تسهیلات تکلیفی همچون ازدواج، فرزندآوری و وام مربوط مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در اولویت پرداخت باشد تا به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم.

بانک مهر ایران پیشگام در خدمات غیر حضوری و دیجیتال

شمسی نژاد گفت:در حال حاضر با مدیریت خوب همکاران در لرستان بیش از ۱۰ درصد منابع این استان به بانک قرض الحسنه مهر ایران اختصاص دارد و این باعث افتخار است که بسیاری از مسئولان،خیرین و مردم عزیز استان به این بانک اعتماد دارند.

وی افزود:خوشبختانه امروز این بانک اعتماد کامل مردم ایران را جلب کرده و توانسته با ارائه خدمات مناسب به ویژه در حوزه خدمات غیرحضوری و دیجیتال، بانکی پیشگام در شبکه بانکی در ارائه خدمات به مردم شریف ایران باشد.

انتهای پیام/