با شعار گذر از شهر خاکستری به سوی شهر رنگها پا به عرصه گذاشته ام/ چنانچه خواسته های مردم تحقق نیابد انصرف میدهم

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد ،گفت :با شعار “شهر خاکستری به سوی شهر رنگها” به عرصه انتخابات وارد شده ام.

به گزارش همای سعادت، مهندس رضا بیرانوند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد عصر امروز در نشست با خبرنگاران، هدف و معنی این شعار را استفاده مناسب از پتانسیل های شهر خرم آباد که تا کنون بلااستفاده مانده است بیان کرد و اظهار داشت :در صورتی که نتوانم کار کنم، کنار می کشم.

وی ،افزود:رسیدگی به فضای سبز، مبلمان ،المان شهری و برندسازی برای شهر خرم آباد از اولویت های کاری بنده در صورت ورود به شورای شهر است.

بیرانوند، به پتانسیل بالای این شهر و عدم استفاده از این پتانسیل ها در دوره های گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه مبلمان و المان شهری هم با نام خرم آباد در تضاد هستند.

وی ،گفت: ۹۰ درصد کارهای انجام شده در دوره های قبل، بدون مطالعه و کارشناسی انجام شده است.

بیرانوند از نبود زیرساختهای شهری و نیروهای مازاد در شهرداری خرم آباد ،انتقاد کرد و اظهار داشت: نیروی مازاد در شهرداری باعث می شود که حقوق آنها به موقع پرداخت نشود.

وی، تخصص، کارآمدی، مدیریت مناسب و پرهیز از جناح بازی را از معیارهای شهردار خوب عنوان کرد و افزود: اعضای شورای شهر هم باید نیروهای متخصص باشند که در انتخاب شهردار هم با یکدیگر تعامل داشته باشند‌.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد،تاکید کرد: شورایی موفق است که اعضای آن نقاط شهر را بر اساس منافع خویش تقسیم‌بندی نکند و با نگاهی جمعی و عدالت‌محور نسبت به شهروندان خدمت کنند.

بیرانوند از خرم آباد به عنوان شهر خاکستری نام برد و بیان کرد: متاسفانه در دوره های گذشته به زیرساختهای شهری رسیدگی نشده است.

وی گفت: بحث درآمد پایدار شهری یکی ازدیگر برنامه های کاری من است چراکه شهرداری به مانند یک پیمانکار است که میتواند درآمد زا باشد.

گفتنی است ،رضا بیرانوند دارای مدرک کارشناسی عمران وشهرسازی ازسال۸۳ بعنوان پیمانکار ساختمان در راه وشهرسازی وشهرداری فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام /