برای زادگاهم از جان مایه می گذارم/مردم خرم آباد شایسته بهترین ها هستند

دکتر علی دولتشاهی خیر نام آشنای لرستان در مراسم کلنگ زنی غسالخانه های جدید خرم آباد و تعریض جاده قبرستان خضر گفت:برای زادگاهم از جان مایه می گذارم و مردم خرم آباد شایسته بهترین ها هستند

به گزارش همای سعادت به نقل از خرم خبر ، خیرین کسانی هستند که به حکم وظیفه دینی و اخلاقی یا بر اساس اصول و اخلاق انسان گرایانه و بشردوستانه، نسبت به مشکلات سایر همنوعان خود واکنش نشان داده و سعی دارند در رفع مشکلات آن ها اعم از مشکلات مالی، درمانی، آموزشی یا عمرانی بکوشند تا در رفع مشکلات و گره گشایی یار و همرام مردم باشند.آنان هدف مشترکی را دنبال می کنند و نتیجه کار آنها، تاثیرات مثبت و سازنده ای برای فرد و جامعه در پی دارد که نمی توان از آن ها غفلت ورزید.
نام نامدار انفاق یکی از خیرین استان لرستان که در حل مشکلات مردم و سرمایه گذاری اقتصادی در استان همیشه پیش رو بوده و نگاه توسعه گرای وی برای لرستان مثمر افتاده است ،دکتر علی دولتشاهی است، نامی که برای مردم استان لرستان نامی آشناست و بانی اصلی اشتغال بکار صدها جوان لرستانی در سطح کشور است و باتوجه به روحیه گره گشایی که دارد همیشه در امورات عام المنفعه و خیر نقشی غیرقابل انکار داشته و دارد.
خیر لرستانی اینبار به کمک شهرداری خرم آباد آمده و باتوجه به مشکلات مالی این شهرداری، ساخت دو غسالخانه در خرم آباد و همچنین بازسازی و آسفالت جاده قبرستان خضر این شهر را تقبل نمود و شخصاً در مراسم کلنگ زنی این طرحها که با حضور شهردار مرکزی خرم آباد ، فرمانده سپاه خرم آباد ، شهرداران مناطق و مدیران شهرداری و خبرنگاران برگزار شد حضور یافت و کلنگ آغاز به کار این پروژه ها را به زمین زد پروژه هایی که قرار است ظرف چند روز آینده ساختشان آغاز شود و با تسریع در بهره‌برداری از آنان مردم طعم خوش خدمت را بچشند .

رضایت خلق انگیزه خدمت در من است

دکتر علی دولتشاهی در مراسم کلنگ زنی غسالخانه های خرم آباد در سخنانی ضمن تبریک دهه فجر، گفت: خوشحال هستم که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی طرحهایی را آغاز می کنیم که باعث رضایتمندی شهروندان و همچنین مسئولان شهرداری و شورای شهر می شود
.
وی افزود: شهرداری ها در کل کشور بخاطر مشکلات مالی که گریبانگیر آنهاست از عهده خیلی از کارهای عمرانی و خدماتی بر نمی آیند ما چه در خارج کشور و چه در داخل که هستیم فعالیتهای شهری زادگاهمون رو رصد می کنیم و به مشکلات کار واقف هستیم.

کمبود غسالخانه در این شهر زیبنده نیست

نیکوکار و خیر اقتصادی با بیان اینکه شهر خرم آباد شهری زیبا و دارای ظرفیتهای بسیار مهم در کشور است اظهار داشت: از مشکلات مهم حوزه شهری خرم آباد کمبود غسالخانه و ترافیک و ازدحام جمعیت در تنها غسالخانه شهر خرم آباد است که بهمین دلیل ما پیشنهاد دادیم شهر به ۳ حوزه تقسیم شود و دارای ۳ غسالخانه مجزا باشد.

دکتر دولتشاهی با اشاره به ساخت ۲ غسالخانه جدید در شمال و جنوب خرم آباد تصریح کرد: بمنظور کمک به رفاه حال مردم و صاحبان مصیبت و رفع مشکلات این حوزه از شهر ، ۲ غسالخانه در منطقه سراب یاس و فلک الدین را احداث می کنیم همچنین کار بازسازی و آسفالت جاده بالایی قبرستان خضر را نیز همزمان انجام خواهیم داد.

ورود بخش خصوصی راه نجات شهرداری است

دکتر علی دولتشاهی در ادامه افزود: امیدواریم سایر کسانی که می توانند به شهر خدمتی کنند به کمک شهرداری بیایند و گوشه ای از مشکلات این شهر را رفع کنند چرا که همانطور که اطلاع دارید بخش خصوصی براحتی و بدون تشریفات اداری در مدت زمان کمتری می تواند اعتبارات خود را در حوزه های مختلف صرف کنند و مانعی هم در این راه وجود نخواهد داشت .

وی بیان کرد: بعنوان فرزند لرستان انشااله پس از پایان ساخت این دو طرح ، دیگر طرحهای این شهر را نیز انجام خواهیم داد و امیدواریم باعث رضایت شهروندان ،مسئولان و نظام و رهبری معظم واقع گردد.

پرداخت ۱۰۰ درصد هزینه اجرای طرحها

لازم به ذکر است،هزینه ساخت طرحهای اعلام شده مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد تومان است که ۱۰۰ درصد اعتبار آن را دکتر دولتشاهی تقبل و پرداخت می نماید . همچنین از دیگر برنامه های دولتشاهی طی هفته های آتی آزادی زندانیان جرائم مالی و کمک معیشتی به پاکبانان شهرداری خرم آباد خواهد بود.

خبر ؛سید احمد موسوی

انتهای پیام/