برقراری ۲ پرواز جدید ایران ایر برای فرودگاه خرم‌آباد

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر ۲ پرواز جدید را در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس برای این فرودگاه برقرار کرده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، “علی کاملی” روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به رایزنی های مجموعه مدیریت ارشد استان و فرودگاه خرم آباد، شرکت ایران ایر تعداد پروازهای خود را در خرم آباد به هشت سورتی ( چهار پرواز رفت و برگشت) افزایش داده است که یکی از این پروازها از دوم اردیبهشت و هر جمعه انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: پرواز دیگر نیز تا پایان اردیبهشت در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس برقرار و زمان انجام آن متعاقبا اعلام می شود.

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد ادامه داد: در حال حاضر شرکت های هواپیمایی ماهان و ایران ایر به ترتیب پنج و سه پرواز رفت و برگشت ( ۱۶ سورتی) را طی هفته در مسیر تهران – خرم آباد انجام می دهند و این مجموعه آمادگی لازم را برای برقراری پرواز در هر ساعت از شبانه روز را دارد.

کاملی تصریح کرد: بنابر اظهارات شرکت هواپیمایی ایران ایر، در صورت اضافه شدن ناوگان، پروازهای این شرکت در فرودگاه خرم آباد به صورت روزانه برقرار خواهد شد.

وی همچنین گفت: ۸۸۸ سورتی پرواز سال گذشته از طریق فرودگاه خرم آباد انجام و ۴۴ هزار و ۹۸۲ مسافر و ۴۴۸ هزار و ۶۴۱ کیلوگرم بار از این طریق جابجا شده است.

وی تعداد پروازها، جابجایی مسافر و بار از طریق فرودگاه خرم آباد در سال ۹۹ را به ترتیب ۷۰۶ سورتی، ۳۹ هزار و ۹۷۴ نفر و ۲۳۵ هزار و ۷۰۲ کیلوگرم برشمرد و گفت: نشست و برخاست هواپیما در این مجموعه طی سال گذشته ۲۶ درصد، جابجایی مسافر ۱۳ و جابجایی بار ۹۱ درصد افزایش یافته است.

ایرنا

انتهای پیام/