برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان به‌مناسبت هفته جوان اعلام شد

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان از برگزاری ۵۵ برنامه طی هفته جوان در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، شهاب مولایی، در تشریح برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان به ‌مناسبت هفته جوان، گفت: سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‎اکبر(ع) به‌نام روز جوان نام‌گذاری شده که در این راستا برگزاری ۵۵ برنامه برای هفته جوان در لرستان پیش‌بینی شده است.

وی تجلیل از جوانان موفق، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی، کرسی‌های آزاداندیشی و دیدار جوانان نخبه و اعضای تشکل‌های جوانان با مسئولان استان را بخشی از برنامه‌های هفته جوان در لرستان برشمرد.

مولایی با بیان اینکه این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف توسط ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهند شد، افزود: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، آموزش‌های پیش از ازدواج را نیز در دست اقدام داریم که تاکنون این آموزش‌ها به بیش از پنج هزار نفر در استان ارائه شده است.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج به ۱۹ هزار و ۸۳۷ زوج لرستانی از ابتدای سال‌جاری تا اوایل بهمن‌ماه جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از هشت هزار زوج در استان در صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند که لازم است بانک‌ها در این راستا همکاری بیشتری داشته باشند و روند تسهیلات تسریع یابد.

ایکنا
انتهای پیام/