بروز علائم ضعف و بی حالی بین تعدادی از دانش آموزان چند مدرسه در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از بروز علائم مسمومیت،ضعف و بی حالی دانش آموزان در برخی مدارس استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،رضا عزتی در حاشیه قرارگاه عملیاتی استان در گفت و گو با رسانه ها بیان کرد: امروز شاهد بروز علائم چون ضعف و بی حالی در بین دانش آموزان چند مدرسه در برخی شهرستان‌ها بودیم که با توجه به پیگیری مدیران بلافاصله گروه‌های اورژانس به مدارس اعزام شدند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شده در شهرستان‌های پلدختر، دورود و الیگودرز ، در مجموع سه مدرسه در این سه شهرستان با این موضوع مواجه بود که با توجه به بروز استرس و علائم بدحالی در بین برخی دانش آموزان گروه‌های پزشکی در محل حاضر شدند و برخی دانش آموزان که نیازمند رسیدگی بیشتر بودند به مرکز درمانی منتقل شدند که در حال حاضر مشکل خاصی برای دانش آموزان بوجود نیامده و روند ترخیص آنها در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین از بدحال شدن تعدادی از دانش آموزان سه مدرسه دخترانه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت خبر داد و افزود: مدیران این مدارس نیز بلافاصله به منظور اطمینان از سلامتی دانش‌آموزان و حفظ آرامش آنها با اورژانس تماس گرفتند و نیروهای امدادگر در مدارس حاضر شدند.

وی بیان‌کرد: بروز استرس نقش بالایی در بدحال شدن دانش آموزان این مدارس داشته است.

عزتی افزود: خوشبختانه تا کنون اکثر دانش‌آموزانی که به مراکز درمانی منتقل شده بودند، پس از ساعاتی کوتاه ترخیص شده و تعدادی نیز به منظور اطمینان از سلامتی کامل چند ساعت بیشتر در بیمارستان خواهند بود.

وی در پایان گفت:این موضوع در دبیرستان دخترانه نرگس خرم‌آباد،مدرسه دخترانه علویه بروجرد،مدرسه متوسطه دوم دخترانه شاهد دورود، دبیرستان دخترانه افرینه، مدرسه حضرت زینب کوهدشت،دبیرستان دخترانه در الیگودرز گزارش شد.

انتهای پیام/