برگزاری دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه «نماز مهر» در ازنا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا از برگزاری دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه موبایلی«نماز مهر» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، میثم محتشم، در این خصوص اظهار داشت:پس از برگزاری نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه موبایلی«نماز مهر» و استقبال فراوان خانواده‌ها از این برنامه و با توجه به تأثیرگذاری فراوان آن در تقویت روحیه‌ مذهبی در نسل کودکان و نوجوانان، با حمایت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصمیم بر آن شد که دومین جشنواره با تعاریف جدیدتر و نگاه تخصصی تر در حوزه نماز پی‌ریزی و فراخوان آن توزیع شود.

وی افزود:برای پرهیز از تکراری بودن، این جشنواره نسبت به جشنواره‌ اول که موضوع آن به صورت کلّی، نماز خواندن کودکان بود، تغییراتی داشته و جشنواره دوم صرفاً با موضوع قنوت و حالات و نیایش‌های آن برگزار خواهد شد.

محتشم ضمن تقدیر از والدین و کودکانی که با دغدغه‌ اشاعه‌ نماز در جشنواره اول شرکت کرده بودند، از اهالی شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و دورود دعوت کرد با رعایت شرایط مندرج در فراخوان که به زودی منتشر خواهد شد، صرفاً از خواندن قنوت توسط فرزندانشان با کیفیت لازم، تصویربرداری کرده و جهت شرکت در جشنواره به آدرس‌های مندرج ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا در پایان گفت: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات دین مبین اسلام، آیبن اختتامیه این جشنواره روز ۳۱ مرداد، روز جهانی مسجد، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/