برگزاری مراسم تحلیف کارکنان جدیدالاستخدام اداره کل امور مالیاتی لرستان

مراسم ادای سوگند نیروهای جدید استخدام اداره کل امور مالیاتی که با حضور مدیرکل امور مالیاتی لرستان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،در آغاز این مراسم، حجت اله صالحی، مدیر کل امور مالیاتی لرستان‌ضمن تبریک و آرزوی موفقیت، به ورود نیروهای جدید و تازه استخدام شده،اظهار داشت:با حضور جوانان استخدام شده در این اداره کل، توقع می‌رود که خدمت‌رسانی به مودیان مالیاتی بیش از پیش نمود پیدا کند.

وی افزود:امنیت امروز ما، مدیون خون شهدا ست، تعهد شغلی و وجدان کاری، سلامت اخلاقی و تکریم ارباب رجوع حداقل‌ترین پاسخ ما به راه و آرمان شهداست.

مدیر کل امور مالیاتی لرستان گفت:موفقیت هر سازمان وابسته به نیروی انسانی متخصص و متعهد است و خوشرویی و تکریم مودیان مالیاتی و انجام وظایف محوله حداقل‌ترین کنش خانواده مالیاتی است.

صالحی در ادامه گفت: از امروز شما نماینده امور مالیاتی هستید و رفتار و عملکردتان در این اداره کل نشان دهنده وجاهت سازمان است. بنابراین در راستای تحقق اهداف سازمان، نظم و انضباط کاری، مسئولیت پذیری و تعلق به سازمان را سرلوحه برنامه کاری خود قرار دهید.

بنا به این گزارش، همکاران جدید الاستخدام در مقابل قرآن قسم یاد نمودند که از ابتدای ورود به سازمان امور مالیاتی از هیچ گونه خدمتی در راه بالا بردن سطح کیفی دریغ ننموده و بر پایبندی و حفظ ارزش های جمهوری اسلامی دردوران خدمت خود اهتمام ورزند و تمام همت خود را در جهت نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بکار برند و در پایان نیز، کارکنان جدید الاستخدام منشور نامه اخلاقی و سوگند نامه اداره کل امور مالیاتی را امضاء کردند.

انتهای پیام/