برگزاری مسابقات دو و میدانی به چمن ورزشگاه تختی آسیب جدی وارده کرده است/ مسئولین ورزش پیگیری کنند

کوهگردزاده گفت : برپایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی ورزشگاه خانگی خیبر خرم آباد آسیب جدی به چمن این ورزشگاه وارد کرده است.

به گزارش همای سعادت، سیامک کوهگردزاده با اعلام این خبراظهارداشت : هیات دوومیدانی استان لرستان اقدام به میزبانی از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده نوجوانان و جوانان ( دخترو پسر ) از ۲۶ تا ۳۰ مهرماه به میزبانی خرم‌آباد نموده است که گرفتن این گونه میزبانی ها برای هیات ها و ورزش استان بسیار مفید و کارگشاست ، ولی به شرطی که به زیرساخت ها و امکانات دیگر تیم ها و هیات ها آسیب وارد نشود.

وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیرعوامل اجرایی این مسابقات به جای استفاده از پیست تارتان از چمن و رختکن که اخیرا توسط دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد تجهیز شده است استفاده کردند که آسیب های جدی به چمن ورزشگاه وارد شده است.

مدیرروابط عمومی باشگاه خیبر خرم آباد بیان داشت : باتوجه به اینکه درسال های گذشته سالن دوومیدانی در منطقه کمالوند افتتاح شد ، جای سوال دارد چرا این مسابقات را درآن جا برگزار نشده است.

کوهگردزاده به قرارداد بین باشگاه خیبر و اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هزینه نگهداری از چمن ورزشگاه برعهد باشگاه خیبر است انتظار داریم مسئولین ورزش نظارت بیشتری در خصوص حفاظت از چمن ورزشگاه در ادامه این مسابقات انجام دهند.

انتهای پیام/