برگزاری موفق ۱۳ مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان‌گفت: در یکسال گذشته انتخابات ۱۳ مجمع هیات ورزشی در استان با موفقیت برگزار شده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین،حشمت الله امان الهی با اشاره به‌ برگزاری موفق مجمع های انتخاباتی هیات های ورزشی استان در ۱۴۰۰ ،اظهار کرد: انتخابات کلیه هیات های ورزشی استان طبق روال عادی و بر اساس آیین نامه جدید نحوه فعالیت هیاتهای ورزشی ابلاغی آذرماه ۱۴۰۰ وزارت ورزش وجوانان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته ۱۳ مجمع هیات ورزشی در لرستان با موفقیت و آرامش برگزار شده است، افزود: آخرین مجمع نیز، مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان بود که در ۱۴ اسفند۱۴۰۰ برگزار شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر لزوم توجه رسانه ها به آیین نامه جدید مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی، یادآورشد: تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی یکی از هیاتهای ورزشی بدلیل ورود برخی نهادهای نظارتی به تعویق افتاد که با توجه به استعلامات لازم از وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون مربوطه به عنوان رییس مجمع انتخاباتی هیات مد نظر مجمع انتخاباتی این هیات نیز در اولین فرصت و با تعیین تاریخ توسط فدراسیون برگزار خواهد شد.

امان الهی با اشاره به روند مثبت برگزاری مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی در استان،خاطرنشان کرد: تاکنون آرامش خوبی در برگزاری مجامع انتخاباتی حکمفرما بوده و در روند فرایند برگزاری سایر مجامع نیز هیچگونه خللی بوجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/