با حضور معاون وزیر کار؛

بزرگترین چمن‌ مصنوعی غرب کشور در بروجرد افتتاح شد

با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی،زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد افتتاح شد .

به گزارش همای سعادت، در مراسمی با حضور نصراله بازوند معاون وزیر کار و گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد به بهره برداری رسید.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این مراسم به برنامه‌های دولت و وزارت متبوع در حمایت از کارگران و کارفرمایان اشاره کرد و اظهار داشت:این پروژه در راستای افزایش سرانه‌ ورزشی کارگران شهرستان بروجرد و توسعه مجموعه‌های ورزشی استان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده و این روند برای دیگر مجموعه‌های ورزشی ادامه دارد.

بازوند ادامه داد: این وزارت تلاش می‌کند با همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران حوزه ورزشی در شهرستان‌هایی که فاقد محموعه ورزشی کارگری هستند اقدام به احداث و توسعه دیگر محموعه‌های ورزشی کند.

وی بیان کرد: مجموعه ورزشی کارگران بروجرد با مساحت ۶۵ هزار مترمربع دارای استخر و سالن ورزشی و دیگر امکانات فرهنگی و ورزشی است که جامعه کارگری و مردم این شهرستان از امکانات این مجموعه استفاده می‌کنند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به تکمیل زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته همه مسئولین استان، شهرستان و نماینده مجلس مشکلات زیرساختی و تأمین اعتبار این زمین حل شد و با تکمیل برخی جزئیات امروز شاهد افتتاح این زمین فوتبال بودیم تا جامعه کار و تلاش این شهرستان بتوانند از این ظرفیت به وجود آمده بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/