بستر لازم برای دریافت مجوز دستیاری جراحی زنان و زایمان در لرستان وجود دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،گفت: دانشگاه بستر لازم برای دریافت مجوز رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان در استان را دارد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، صبح امروز هیاتی متشکل از پزشکان متخصص زنان و زایمان (هیات بورد وزارت بهداشت) به منظور اعطای مجوز پذیرش رشته دستیاری (رزیدنت) جراحی زنان و زایمان از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد بازدید کردند.

دکتر بهرام دلفان در بازدید هیات بورد زنان و زایمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، اظهار کرد: رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان دارای اولویت فراوانی برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

وی افزود: برای دریافت مجوز رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان، تمامی اقدامات و اعتبارات مورد نیاز توسط دانشگاه برای تحقق این امر اختصاص خواهد یافت.

در ادامه این دیدار، دکتر«علیمحمدی» عضو هیات بورد رشته زنان و زایمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این جلسه به تشریح بازدید صورت گرفته از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد پرداخت و گفت: بخش LDR بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد در مقایسه با شهرهای بزرگ نیز وضعیت بسیار خوبی دارد.

در این بازدید «دکتر سبزیان» رئیس دانشکده پزشکی خرم‌آباد و «دکتر عبدالکریمی» معاون بالین دانشکده پزشکی وضعیت فیزیکی، آموزشی و… بیمارستان را تشریح کردند.

این هیات از بخش‌های مربوطه بازدید و وضعیت حوزه‌های مختلف بیمارستان را از نظر ارزیابی جهت اعطای مجوز پذیرش رشته جراحی زنان و زایمان بررسی کردند.

ایسنا

انتهای پیام/