بهره برداری از طرح آبرسانی به ۲ روستای محروم نورآباد

باحضور خیر آبرسان کشوری آبرسانی به ۲روستای محروم نورآباد لرستان انجام گرفت.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان، فرمانده سپاه استان،امام جمعه شهرستان دلفان وجمعی از مسولین شهرستان آیین افتتاحیه وبهره برداری از مجتمع آبرسانی عزیزکشته شهرستان دلفان برگزار شد.

“حمیدرضا کرم وند” مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای تکمیل این مجتمع از تعامل مناسب و ارزشمند مجموعه نیروهای جهادی،خیرین آبرسان و سپاه استان برای رفع محرومیت از روستاهای استان دربخش آب سخن گفت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه جامعی تنظیم شده است تا در یک دوره سه ساله بیش از ۳۰۰ روستا را درقالب این طرح های جهادی تحت پوشش شبکه آب شرب وخدمات شرکت آب وفاضلاب قرارگیرند.

کرموند گفت : این مجتمع که بخشی از آن توسط “حاج اکبر ابراهیمی” خیرکشوری تامین اعتبار شده آبرسانی به ۶ روستا با جمعیتی معادل با ۲۱۷ خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: این مجمع شامل حفر دوحلقه چاه ،احداث ایستگاه پمپاژ به تعدادسه باب ،احداث مخزن به تعداد ۶ باب واجرای خط وشبکه توزیع آب ۲۰ کیلومتری می باشدکه اعتبارهزینه شده مبلغ ۲۵۰میلیارد ریال بوده است وبرآورد می شود برای بهره بردای کامل از این پروژه معادل ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

انتهای پیام/