بهره برداری از ۱۰ پارک در خرم آباد تا پایان سال

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد،گفت : در یک سال و نیم گذشته ، ۱۵ پارک محله‌ای با پیگیری شورای شهر و همکاری شهرداران افتتاح شد که از این تعداد ، ۱۰ پارک تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد .

به گزارش همای سعادت، زهرا نظری نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در مراسم کلنگ زنی و افتتاح دو پروژه بوستان شهدای سلامت و درختکاری وتوسعه پارک آبشار طلایی منطقه یک ،گفت: پروژه اول ، به پاس تلاش ها و زحمات کار بهداشت و درمان در مراقبت از بیماران کرونایی کلنگ زنی شد  و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه حدود ۳ هکتار برای پروژه آبشار طلایی در نظر گرفته شده است، افزود: امروز ۱ هکتار از این پارک درختکاری شد.

نظری افزود : امنیت فضای سبز و درختان بر همگان روشن است و امروز به واسطه اینکه انسان ها طبیعت را دستکاری کرده اند و سبب آلودگی هوا و کاهش سرانه جنگل‌ها در سطح کشور شده اند ، بهترین راه دفاع در مقابل تغییرات اقلیمی کاشت درختان است که به کاهش گرم شدن سطح زمین کمک کند .

وی اظهار داشت : یک درخت می تواند سبب کاهش آلودگی‌های مختلف ‌شود ، باید فرهنگ‌سازی کنیم و گامی در جهت مقابله با تغییرات اقلیمی در راستای سلامت انسان و محیط زیست برداریم .

انتهای پیام/