بیانیه مجمع جهادگران لرستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به مردم غزه

مجمع جهادگران لرستان با محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش همای سعادت،مجمع جهادگران لرستان با صدور بیانیه ای،حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ .«قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»
به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده،اجازه جهاد داده شده است؛چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری آنها تواناست.

جنایات رژیم غاصب وحمله ناجوانمردانه وغیر انسانی رژیم کودکش اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن صد‌ها نفرازمصدومین،بیماران، کادر درمان و افراد بی‌گناه نشانه رذالت و ددمنشی بی حد واندازه این رژیم خودخوانده و غاصب است.قتل عام زنان و کودکان و مردم بی دفاع یک نسل کشی آشکار در مقابل چشمان همه جهانیان می‌باشد.رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی آمریکای جهان خوار و هم پیمانان غربی خود و در سایه سکوت برخی سردمداران کشور‌های مسلمان و غیر مسلمان هر لحظه بر خوی وحشی‌گری خود می‌افزاید و در دایره امنی که برای خود متصور است از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند. بی‌شک چشمان تمام مردم مظلوم فلسطین خصوصاً ساکنان نوار غزه در انتظار حمایت واقدام عملی سایر مسلمانان است.

بر فرهیختگان و همه امت مسلمان است که ندای یا للمسلمین برخاسته از حنجره‌های خسته و سینه‌های سوزان از جور ظالمین را به انحای گوناگون پاسخ گویند و ضمن حمایت از مقاومت اسلامی انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی نمایان سازند.

مجمع جهادگران لرستان به نمایندگی از تمام گروهای جهادی استان حمله به بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم کرده و از سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای خواستاریم نسبت به قتل‌عام،نسل‌کشی و آوارگی اجباری مردم مظلوم فلسطین اقدام فوری انجام دهند.

انتهای پیام/