بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد در تیرماه ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود

سرپرست کارگاه بیمارستان نیایش خرم‌آباد از افتتاح بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد در تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش همای سعادت به نقل از مهر، صرفی نیز در حاشیه این بازدید از این بیمارستان،اظهار داشت: در حال حاضر احداث این پروژه بیمارستان بر عهده قرارگاه خاتم است.

وی عنوان کرد: مؤسسه «نوین ابنیه» قرارگاه خاتم عهده‌دار احداث این پروژه بوده و این مؤسسه در حدود ۱۵ کلان‌شهر کشور، در حال احداث پروژه‌های بیمارستانی است.

سرپرست کارگاه بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه تا سال ۱۴۰۰، ۲۵ درصد بوده و الان ۶۵ درصد است.

صرفی، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸۰ نفر مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش نمای ساختمان و دیوارهای داخلی، تأسیسات برق و مکانیک در حال اجرا است، عنوان کرد: همه تجهیزات موردنیاز گرمایشی و سرمایشی، دستگاه‌های هواساز، سیستم فاضلابی، لوله‌ها، پنجره‌ها و… برای بیمارستان خریداری شده است.

سرپرست کارگاه بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد، تأکید کرد: اگر منابع مالی به همین روند تأمین شود، بنا داریم که تا تیرماه ۱۴۰۳ این بیمارستان را تکمیل کنیم.

صرفی، تأکید کرد: کارفرما باید بتواند منابع مالی را تأمین کند، تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در تاریخ یاد شده بیمارستان را تحویل بدهیم.

انتهای پیام/