۲۵ هزار کارگر ساختمانی فعال در لرستان ، زیر چتر حمایت تأمین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تامین اجتماعی استان،گفت:بیش از ۲۵ هزار کارگر ساختمانی فعال در استان زیر چتر حمایت تأمین اجتماعی قرار دارند که خود و افراد تبعی آنان از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان بهره مند می شوند.

به گزارش همای سعادت ، منوچهر گودرزی مدیرکل تأمین اجتماعی استان، در دیدار با فعالان کارگری و بازنشستگی با اشاره به اینکه کارگران ساختمانی از ضعیف ترین و آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند،اظهار داشت: این اداره کل ، پالایش بیمه شدگان این حوزه و حذف افرادی را که من غیرحق از این سهمیه ها استفاده کرده اند در دستور کار دارد.

وی افزود : تاکنون ۷ هزار و ۵۱۶ نفر که شرایط کارگران ساختمانی را نداشته اند حذف شده اند و ۲ هزار نفر از این قشر نیز بازنشسته و یا ازکارافتاده شده اند.

گودرزی بیان داشت : بیش از ۲۵ هزار کارگر ساختمانی فعال در استان زیر چتر حمایت تأمین اجتماعی قرار دارند که خود و افراد تبعی آنان از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان بهره مند می شوند.

مدیر کل تامین اجتماعی به طرح توقف تولید دفترچه درمانی اشاره کرد و بیان داشت : نهادینه کردن این طرح می تواند علاوه بر کاهش هزینه های سازمان به تسهیل فرایند خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران کمک می کند.

انتهای پیام/