در آستانه انتخابات ریاست جمهوری؛

تابلو هنرمندکوهدشتی با موضوع انتخابات رونمایی شد

در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، تابلو نقاشی با موضوع انتخابات اثر "فاطمه کوشکی" رونمایی شد.

به گزارش همای سعادت، در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان و جمعی از اصحاب فرهنگ، تابلو نقاشی با موضوع انتخابات اثر “فاطمه کوشکی” هنرمند کوهدشتی در استانداری لرستان رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم گفت: اصحاب فرهنگ و هنر نقش مهمی در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارند.

روانشاد با اشاره به اینکه از آثار فرهنگی هنری با موضوع انتخابات حمایت خواهد شد افزود: شرایط برپایی نمایشگاه آثار تولیدی هنرمندان در زمینه انتخابات فراهم خواهد شد که این هنر متعهدانه ترویج و در معرض دید عموم مخاطبان قرار بگیرد.

وی افزود:هنرمندان لرستانی در هرجایی که لازم و احساس مسئولیت کرده‌اند در بزنگاه‌های مهم کشور با خلق آثار هنری همواره تاثیرگذار بوده‌اند و این قابل تقدیر است.

در این مراسم از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از این هنرمند تقدیر به عمل آمد.

بنا به این گزارش،این اثر با سایز ۱۰۰ در ۶۸ با تکنیک رنگ روغن روی چوب در بازه زمانی ۱۴ ساعته تولید شده است. ایران سربلند و غرق شدن دشمنان ایران در گردباد از مفاهیم این اثر هنری است.

Lavc58.54.100

Lavc58.54.100

انتهای پیام/