تاکید بر سرعت در عملکرد و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم توسط مدیران/ به جای آه و ناله از مشکلات، آنها را رفع کنیم

ستاری با بیان اینکه نباید در جلسات فقط از مشکلات آه و ناله کنیم بر رفع این مشکلات و سرعت در عملکرد و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم توسط مدیران تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، بهرام ستاری، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در مراسم معارفه فرماندار خرم آباد با تبریک میلاد امام علی (ع) گفت: رفتار فردی و اجتماعی باید زیبندگی داشته باشد و هر مسئولی که دوران خدمتش پایان می یابد زیبنده ست که از وی تشکر و قدردانی شود.

وی افزود: خادمین نظام در هر رده ای حکومت امام علی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا در خدمتگزاری به مردم مسیر درست و صحیح را طی کنند.

ستاری اظهار کرد: مسئولیت امانت است که حاصل خون هزاران شهید بوده و کسی که مسئولیت دارد وظیفه دارد مردم را تکریم کند و مسئولی که مسوولیت را می‌پذیرد، باید ردای خدمت‌گزاری را این‌گونه بر تن بپوشد که با تلاش شبانه‌روزی او، مردم باید از اهم امکانات برخوردار شوند و این خدمت‌گزاری، علاوه در رفتار سازمانی، باید در کردار سازمانی مدیران نیز جلوه داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه برخی‌ها به جای تقویت گفتمان و تفکر انقلابی، درصدد نشان دادن ناکارآمدی نظام هستند، افزود: امروز گفتمان انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده و با سرعت مسیر خود را ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: سرعت در عملکرد و همچنین پاسخ‌گویی به نیازهای مردمی باید اولویت نخست مدیران شود.

معاون استاندار با بیان اینکه شورای تامین و شورای اداری نبض تپنده هر شهرستان است ادامه داد: این شوراها نقش اساسی در توسعه شهر دارند و وقتی نبض هر شهری خوب بتپد، شهر بدرستی و بدون مشکل اداره خواهد شد. 

ستاری، گردش نخبگان را در عرصه های مدیریتی امری طبیعی دانست و تصریح کرد: یکی از شاخصه های نظام مقدس این است که از صفر تا صد مسئولین نظام براساس رای ملت است به طوری که در ۴۳ سال گذشته، ۳۹ انتخابات در کشور برگزار شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از مردم بعنوان ولی نعمتان دولت یاد و عنوان کرد: در رویکرد جدید دولت مردم ولی نعمتان نظام در عرصه های مدیریتی هستند و در نظام جمهوری اسلامی که رویکرد آن شبیه حکومت امام علی است، مردم نقشی اساسی در آن ایفا می کنند.

وی با اشاره به معضلات اقتصادی در جامعه  گفت: زیبنده نیست در هر جلسه ای در استان بنالیم و از بیکاری، مشکلات زیرساختی ،جاده و آب و برق و …… سخن به زبان آوریم بلکه باید حل مشکلات را در اولویت قرار دهیم و با روحیه انقلابی مشکلات مردم را حل کنیم.

در ادامه، از زحمات جعفر طولابی فرماندار پیشین خرم‌آباد تقدیر و علی محمد دریکوند به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

دریکوند، دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات و از مدیران باسابقه حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش از جمله هسته گزینش این اداره‌ کل است که چندی پیش به سمت مدیرکل امور اداری و مالی استانداری لرستان منصوب شده بود.

انتهای پیام/