تبیین مطالبه گری راه مقابله با توطئه های دشمنان است

سردار کشکولی با تاکید بر ضرورت ترویج فریضتین امر به معروف ونهی از منکر در جامعه،گفت:تبیین مطالبه گری راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستان در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر، در سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف ونهی از منکر، گفت: ترویج این فریضتین بستری احیای ارزش های دینی است.

 وی با اشاره به اهتمام ویژه سپاه استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: استفاده از شیوه های بیانی غیر مستقیم بهترین راه برای ترویج ارزش هاست.

 فرمانده سپاه لرستان با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مطالبه گری در جامعه، خاطرنشان کرد: مطالبه گری هم همان امر به معروف و نهی از منکر است.

کشکولی خاطرنشان کرد: استفاده از روش های نوین برای مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت برنامه ها در حوزه مطالبه گری، افزود: در حوزه مطالبه گری، لازم است مبارزه با کم فروشی، گران فروشی، غش در معامله، حجاب و عفاف، کم کاری، ترک فعل و…. به صورت ویژه دنبال شود.

کشکولی ادامه داد: اگر شیوه ها سنتی را با شیوه های جدید و در قالب گفتمان مطالبه گری با زبان روز و غیر مستقیم دنبال شود، به نتیجه مطلوب اهداف مورد نظر دست خواهیم یافت.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین نقشه راه برای رسیدن به اهداف مورد نظر در فرهنگ مطالبه گری، افزود: علاوه بر جلسات اندیشه ورزی باید با بهره گیری از ظرفیت اقشار در راستای ارتقای عملکرد تخصصی هم اقدام شود.

کشکولی گفت:برای عملکرد تخصصی باید سرباز گیری از بین افراد توانمند در دستور کار قرار گیرد.

 وی بیان کرد: جامعه نیاز به امر و نهی دارد، اما امر و نهی در قالب تبیین، بیان و پیشنهاد، چراکه تحکم بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب مربوط به نظام و دولت است.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: دشمن برای مبارزه با اسلام و انقلاب ارزش های دینی چون امر به معروف و نهی از منکر را مورد هجمه قرار داده است و تبیین مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 کشکولی ادامه داد: همراهی خانواده ها بویژه پدر و مادر ها بستر تربیت فرزندان و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: برای تبین مطالبه گری باید از ظرفیت های  موجود چون اصناف، اقشار، جوامع ورزشی و رسانه بهره گرفته شد.    

 فرمانده سپاه لرستان اذعان داشت: سپاه استان هم آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای احیای این فریضتن در جامعه است.

انتهای پیام/