تجلیل از بانوان و گرامیداشت روز زن در مخابرات منطقه لرستان

طی مراسمی همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن،ازبانوان شاغل در مخابرات استان لرستان تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،در مراسمی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن با حضور فریبا ولی پوری مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان،شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان، معاونین، مدیران ستادی استان و روسای ادارات همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر استان از بانوان شاغل در مجموعه مخابرات استان تجلیل شد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در این مراسم گفت: به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه (س) فرصتی شد تا از بانوان همکار در مجموعه مخابرات استان تجلیل کنیم.

نبی الله شمسی فر بیان کرد:همگی بر نقش زنان در تاریخ انبیاء و اولیاء خصوصا از آغاز رسالت پیامبر اکرم (ص) واقف اند اما تدبر در سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می تواند الگوی مناسب و بی بدیلی برای جامعه ما خصوصا برای زنان باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط پیچیده کنونی و هجمه ترکیبی اخیر، شناخت و قیاس وضعیت جامعه زنان در کشور و پیشرفت های حاصل شده از همه نظر حائز اهمیت است.

مدیر مخابرات منطقه لرستانافزود: مقام معظم رهبری نیز تکلیف این موضوع را با جهاد تبیین مشخص کرده اند.

شمسی فر عنوان کرد: به هر حال دشمنان به عنوان یک نقطه ضعف این موضوع را مطرح می کنند اما مقام معظم رهبری بر این عقیده هستند که دشمن قصد داشته است به نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

وی گفت:یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران، جامعه بانوان است و بایستی یک قیاسی نسبت به گذشته تاکنون صورت گیرد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: در حال حاضر آمار بانوان شاغل، تحصیل کرده، متخصص، دانشگاهی، دانشمند، پذیرش دانشجو و… را که نشان از حضور بانوان دارند با گذشته مقایسه کنیم متوجه می شویم در طی این سالها فرصت ها و زمینه های زیادی برای ارتقا و توسعه جایگاه بانوان انجام شده است.

وی ادامه داد: همین امر موجب شده است تا بانوان در عرصه های ملی و بین المللی دارای جایگاههای ویژه باشند.

شمسی فر بیان کرد: مقام زن در جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند است، بدون اینکه محدودیتی برای بانوان وجود داشته باشد هر کسی بخواهد در هر زمینه ای رشد کند، مسیر ترقی برایشان هموار است.

 وی اظهار کرد: در همین مجموعه مخابرت لرستان نیز فرصت رشد و توسعه برای همکاران فراهم است.

در ادامه فریبا ولی پور مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان در ابتدای کلام خود ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ابتکار عمل شایسته ی مجموعه مخابرات در خصوص برگزاری جشن روز زن به صورت پوشش استانی تمام کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا بیان داشت: وجود پربرکت حضرت زهرا یک مسیر روشنگری و هدایت است که این مسیر از مکه شروع شده و تمام سیطره ی جغرافیایی مدینه، کوفه، کربلا، ری و قم را طی کرده و این امتداد تا ظهور ادامه دارد و تمام اعصار و قرون گذشته و آینده توانسته اند از این مسیر هدایت بهره مند شوند.

ولی پور با اشاره به رسالت عظیم حضرت زهرا سلام الله علیها در سه سنگر فرزندی، همسری و مادری ابراز کرد این بانوی بزرگ با وجود عمر کوتاهی که داشتند در هر سه سنگر به مقامی رفیع و توصیف نشدنی دست یافته که میتواند در تمام عرصه ها، الگویی برای تمام بانوان مسلمان و آزاده ی جهان باشد.

گفتنی است، در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر ، شاخه گل و هدیه از بانوان شاغل در مخابرات منطقه لرستان و شهرستان های تابعه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/