در جشنواره جهادگران علم و فناوری صورت گرفت؛

تجلیل از دانشجوی دانشگاه لرستان به عنوان مخترع برتر

از «مهدیه عسگری باجگیرانی» دانشجوی دکترای شیمی دانشگاه لرستان،بعنوان مخترع برتر جشنواره جهادگران علم و فناوری استان،تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت،صبح روز شنبه،آیین یازدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان لرستان با حضور دکتر علی نظری،رئیس دانشگاه لرستان،سردار مرتضی کشکولی،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان،غلامحسین حسینی،رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، مهدی رضایی نژاد،رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان و رؤسای دانشگاه های استان لرستان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این جشنواره برترین های انتخاب شده توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان،همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و در آستانه فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری استان لرستان،تجلیل شدند.

«مهدیه عسگری باجگیرانی»دانشجوی دکترای شیمی دانشگاه لرستان از جمله این تجلیل شدگان بود که به عنوان مخترع برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

این دانشجوی مخترع در سخنان کوتاهی که با تشویق حاضران روبه رو شد،گفت:کارهایی که انجام داده ام وظیفه ام برای خدمت به کشور است و امیدوارم مورد رضایت مقام معظم رهبری قرار گیرد و به پیشرفت هرچه بیشتر کشور، یاری رساند.

گفتنی است، تابلوی تحقیقات «مهدیه عسگری باجگیرانی» با عنوان «فوم پُلی یورتان دما پایین» در این آیین رونمایی شد.

انتهای پیام /