تجلیل شهردار و اعضای شورای شهر از “آتش نشانان فداکار “سازمان آتش‌نشانی

طی مراسمی از” آتش نشانان فداکار” سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت ،عصر امروز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ سعید فتوحی شهردار خرم آباد ،مهرداد علی پناه رییس سازمان به همراه رضا بیرانوند رییس شورای شهر ، هوشنگ نصیری نماینده شورا در سازمان آتش‌نشانی و عباس قلاوند ، هادی زینی وند و یونس امرایی اعضای شورای شهر خرم آباد با حضور در ایستگاه شماره ۲ از آتش نشانانی که در حوادث اخیر فداکاری و از جان گذشتگی کرده بودند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کردند.

در ابتدای جلسه اعضای شورا و شهردار خرم‌آباد با تجلیل از زحمات آتش نشانان در حوادث گوناگون بر افزایش هرچه بیشتر رفاهیات پرسنل تاکید کرده و در جریان مشکلات پرسنل قرار گرفتند.

دکتر مهرداد علی پناه ،رییس سازمان آتش‌نشانی نیز با تقدیر از عملکرد خوب امدادگران در حوادث اخیر بر اهمیت آموزش های تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی تئوری و عملی تاکید کرد.

وی در ادامه از پیگیری های شهردار محترم خرم‌آباد در پرداخت حقوق معوقه و بدهی های بیمه ای پرسنل و تلاش در جهت بروز کردن حقوق تشکر کرد و خواهان توجه بیشتر به پرسنل سازمان شد.

در پایان نیز از آقایان محمد میرزایی مقدم ، حجت سیفی ، حیدر علی مولایی و مسلم براتی به جهت فداکاری در حادثه سقوط پاکبان در کانال آب و آقایان یونس مرادی و مصیب نعمتی در جلوگیری از خودکشی دو شهروند خرم آبادی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/