تجلیل وزیر راه و شهرسازی از مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن لرستان

دکتر “محمد اسلامی” وزیر راه و شهرسازی از اقدامات و فعالیت‌های مهندس “امیر ارشادی” مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان تقدیر کرد.

به گزارش همای سعادت ،دکتر “محمد اسلامی” وزیر راه و شهرسازی بااهدای لوح از اقدامات و فعالیت‌های مهندس “امیر ارشادی” مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در راستای اطلاع‌رسانی موثر، تلاش‌های بی وقفه و تشریح عملکرد این نهاد انقلابی تجلیل کرد.

در متن پیام آمده است؛

رویکرد روابط عمومی ها در سال ۱۴۰۰با شعار “روابط عمومی عامل پیوند ها، مانع گسستها” با توجه به نقش موثر آنها در اطلاع‌رسانی دوران کرونا بر پایه مسئولیت اجتماعی همراه با جلب اعتماد افکار عمومی و اقناع آنها با تولید گزارش و اخبار در مورد عملکرد سازمان تدوین گردیده است.

توجه جدی به فرهنگ سلامت محور، شفافیت، مسئولیت‌پذیری، اتحاد، همکاری و جلب اعتماد مردم، سرعت عمل و همبستگی با تدوین راهبرد ارتباطی در دوران کرونا و حتی پس از کرونا توسط روابط عمومی‌ها آنها را از اهمیت مضاعف برخوردار کرده است. اطلاع رسانی آغاز عملیات اجرایی و واگذاری مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح های مسکن مهر، ساماندهی محله‌ها و بازآفرینی شهری، خطوط ریلی بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها، پروژه‌های بنادر و فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها، پایانه‌های باربری و مسافری، طرح‌های راهداری، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، هواشناسی و طرح‌های متعدد دیگر در ایام شیوع کرونا و همراهی و همدلی با آحاد جامعه تمامی جلوه گر سخت‌کوشی، تلاش‌های بی وقفه و صادقانه همکاران ارجمند در مجموعه روابط عمومی‌های راه و شهرسازی بود.

از شما که با علاقمندی و تلاش بی وقفه در مجموعه روابط عمومی مشغول خدمتگزاری و پیشبرد اهداف وزارت متبوع هستید تشکر و قدردانی می نمایم،از پیشگاه خداوند بزرگ بهروزی و کامروایی شما را خواستارم.

انتهای پیام/

انتهاپیام