تجلیل و تقدیر از کارگران کارخانجات لرستان

همزمان با سومین روز از هفته کارگر، اعضای هیات اجرائی ستاد گرامیداشت هفته کارگر لرستان با حضور در شرکتهای تولیدی و صنعتی شهرستان خرم آباد با اهدای شاخه گل به کارگران این شرکت ها، از زحمات این قشر زحمتکش تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش همای سعادت از خرم آباد، علی آشتاب مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان امروز در این مراسم ضمن تبریک هفته کار و کارگر، اظهارداشت: به منظور تکریم و بزرگداشت مقام کارگر با همراهی دبیر اجرایی خانه کارگر استان، مدیران شورای هماهنگی و فرماندهی بسیج کارگری استان از کارخانه های گوهر شفا، داروسازی خرمان و داروسازی دکتر جهانگیری بازدید و از کارگران زحمت کش و توانمند این کارخانجات به نمایندگی از کارگران استان تجلیل کردیم.

 

وی هدف از این بازدید را بررسی و مشکلات کاری کارگران دانست و افزود: در بازدید از کارخانه گوهر شفا دیدیم که با مدیریت پویا آقای ساکی مدیرعامل این کارخانه، حدود ۸۵ درصد از مددجویان بهزیستی جذب این کارخانه شدند که جامعه هدف وزارت تعاون و کار هستند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی لرستان گفت: کارگران در این کارخانه ها مشکل مطالبات و بدهی معوق ندارند و این از نقاط قوت این کارخانه های تولیدی است و از همه مهمتر بخش زیادی از نیاز مردم که مبتلا به کرونا هستند توسط داروسازی دکتر جهانگیری و داروسازی خرمان تامین می شود.

 

به گفته آشتاب این کارخانه ها در طول ایام کرونایی مواد ضدعفونی را تولید و بین جامع نظام سلامت استان توزیع کردند و در بخش تعاونی ها با تغییر خطوط بالغ بر ۳۵ هزار ماسک در روز تولید و بین داروخانه ها و مردم توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: در هفته کار و کارگر علاوه بر زنگ کارگر، دیدار با خانواده شهدای کارگر، کارگران معلول و ورزشکاران کارگر را داریم که برای ورزشکاران کارگر در این راستا برنامه های ورزشی به شکل غیر تجمعی برگزار خواهیم کرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی لرستان گفت: امیدواریم هفته کار و کارگر فرصتی خوبی باشد تا بتوانیم کارگر و جامعه کارگری را بخوبی معرفی و شأن و منزلت آنها را حفظ کنیم، به امید اینکه با تولید پویا کارگران زندگی رو به رشدی داشته باشند.

 

وی با اشاره به تعطیلی واحدهای نیمه کاره،گفت: با هماهنگی مدیریت ارشد استان و دستگاه های اجرایی واحدهای که قابلیت احیا را دارند و از لحاظ توجیه فنی، مالی و اقتصادی شرایط لازم را داشته باشند کمک خواهیم کرد به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/