وزیر ورزش وعده داد؛

تجهیز ورزشگاه‌ لُر آرنا خرم‌آباد به VAR

وزیر ورزش مدعی شد که ورزشگاه لُر آرنا خرم‌آباد به فناوری کمک داور ویدیویی تجهیز خواهد شد.

به گزارش همای سعادت، پس از صعود خیبر خرم‌آباد به رقابت‌های لیگ برتر، ابهاماتی درخصوص امکانات ورزشگاه خانگی این تیم و امکان برگزاری بازی‌های نماینده لرستان در این استادیوم مطرح شده بود.

لیست بزرگی از اشکالات ورزشگاه خیبر تهیه شد و امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تا زمان رفع این نواقص، خیبر توانایی برگزاری بازی‌های خود در لیگ برتر را در این استادیوم ندارد و باید استادیوم دوم و جایگزین معرفی کند.

اما حالا وزیر ورزش یک وعده بزرگ و شیرین به خیبری‌ها داده که می‌تواند انگیزه آنها برای رفع نواقص استادیوم خانگی را افزایش دهد و آن، تجهیز لُر آرنا به تجهیزات کمک داور ویدیویی است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری فصل جدید لیگ فوتبال گفت: تاکنون کارهای اداری ورود ۷ دستگاه سیستم کمک داور ویدیویی VAR انجام شده است که ان‌شا الله لیگ پیش‌رو در فصل جدید را با VAR برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: تأمین VAR جز وظایف دولت‌های هیچ کجای دنیا نیست و این مسئولیت برعهده باشگاه‌ها است، اما ما به دلیل اینکه شرایط باشگاه‌ داری به گونه‌ای است که اماکن ورزشگاه‌ها متعلق به خودشان نیست، سعی کردیم با تأمین اعتبار ورزشگاه‌هایی را که متعلق به مجموعه ورزش هستند را تجهیز کنیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه در تأمین اعتبار ۱۶ تیم لیگ برتر را اولویت قرار دادیم، گفت: دولت در راستای تأمین اعتبارات و تجهیز ورزشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام داده است، به عنوان مثال ورزشگاه خرم آباد که به زودی افتتاح خواهد شد را جهت فرستادن یکی از VAR ها به آنجا تجهیز خواهیم کرد.

انتهای پیام/