تعامل مخابرات و شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم

دیدار مدیر مخابرات منطقه لرستان و شهردار خرم آباد، دو دستگاه، بر پیگیری مسائل و پروژه های در دست اقدام در شهر خرم آباد بر تعامل و پیشبرد برنامه ها تاکید کردند.

به گزارش همای سعادت، در پی انتصاب فتوحی به سمت شهردار خرم آباد ، به منظور گسترش همکاری های بیشتر، مدیر مخابرات منطقه لرستان با حضور در محل شهرداری مرکزی با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، مهندس نبی الله شمسی فر، گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه لرستان و وضعیت شاخص های ارتباطی استان را ارائه کرد و در مورد پروژه های متعددی که توسط مخابرات برای توسعه زیرساختهای ارتباطی استان در دست اقدام است توضیحات کاملی بیان کرد.

وی ضمن اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مخابرات و شهرداری در سالیان متمادی اظهار داشت: امیدواریم با گسترش همکاری بیشتر دو سازمان، زمینه افزایش ارائه خدمات مطلوب تر به مردم استان فراهم شود.

مهندس شمسی فر همچنین، موضوعاتی چون قرارداد سالانه با شهرداری ، اجرای صدور مجوز های حفاری ، توسعه FTTH، تعیین تکلیف عوارض مورد مطالبه شهرداری ، ساختمان مرکز شهید رحیمی ، زمین انبار را مطرح کرد که شهردار خرم آباد، برای اجرا و پیگیری آنها قول مساعد داد.

فتوحی ضمن تشکر از مدیر مخابرات گفت: تعامل با دستگاههای خدمت رسان، جزء اولویت های کاری در شهرداری خرم آباد است و  با توجه به اهمیت شهر خرم آباد باید از همه امکانات سازمانها و دستگاههای اجرائی استان استفاده کنیم.

گفتنی است دو دستگاه در مورد پیگیری مسائل و پروژه های در دست اقدام در شهر خرم آباد بر تعامل و پیشبرد برنامه ها تاکید کردند.

انتهای پیام/