تقدیر از ورزشکاران رزمی کارگری لرستان

همزمان با فرا رسیدن ایام فجر در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ورزش های رزمی کارگری لرستان از مدال آوران و نفرات برتر مسابقات مجازی حرکات ورزشی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش همای سعادت، قاسم مدهنی، همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین ورزش های رزمی کارگری استان از مدال آوران و نفرات برتر مسابقات مجازی حرکات ورزشی تجلیل به عمل آمد.

درویش پور رئیس هیات ورزش کارگری لرستان، ضمن گرامی داشت ایام مبارک دهه فجر،گفت:اگر امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آسایش و امنیت کامل به سر میبریم بواسطه خون شهدای این انقلاب است ، لذا دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی ما بواسطه حضور شما و آحاد ملت در جامعه و میادین ورزشی و توسعه ورزش است .

وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور ورزشکاران جوان و رشد چشم گیر جامعه ورزش های رزمی کارگری استان،اظهار داشت :ما به دنبال این هستیم که ورزش های کارگری را نهادینه کنیم و برای توسعه ورزش کارگری استان باید با کمک و همدلی تمامی مشکلات پیش رو در این حوزه را شناسایی و برطرف کنیم.

در ادامه این جلسه قاسم مدهنی رئیس انجمن ورزش های کارگری لرستان با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و مبارزه با بیماری منحوس کرونا ما به اجبار جهت آماده نگه داشتن ورزشکاران رزمی استان این دوره از مسابقات را به صورت آنلاین در بستر مجازی برگزار کردیم و خوشبختانه تمامی ورزشکاران استان در سطح آمادگی بالایی به سر می
برند.

وی افزود: ما به دنبال راهی برای برطرف کردن مشکلات و دغدغه های ورزشکاران این حوزه هستیم .

رئیس انجمن ورزشهای رزمی لرستان تصریح کرد: این مسابقات با حمایت ورزش کارگری استان لرستان ، حامی مسابقات و دکتر مرتضی آزادبخت برگزار شد که جا دارد از همین جا از همه ورزشکاران و عزیزانی که ما را در برگزاری این مسابقات همراهی کردند تشکر کنیم.

در پایان این جلسه با اهدا لوح و جوایزی از نفرات برتر استان در این مسابقات تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام /