تقدیر نماینده ولی فقیه در لرستان از جمعیت هلال احمر استان در هفته هلال

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه محبوب شهرستان خرم آباد از تلاش های جمعیت هلال احمر استان در بحث مبارزه با ویروس کرونا تقدیر نمود.

به گزارش همای سعادت به نقل از ‌روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و روز صلیب سرخ جهانی با مدیرعامل و مسئولین ستادی جمعیت هلال احمر لرستان دیدار کرد.

در ابتدای‌جلسه صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان،‌ گزارش ‌مبسوطی از عملکرد مدیریتی خود ارائه داد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه های انبارهای امدادی،احداث و افتتاح ساختمان اداری امدادی شهرستان سلسله، تجهیز و افزایش کمی ناوگان خودرویی،افتتاح سایت امداد هوایی و … اشاره کرد و گفت پرسنل و اعضای داوطلب این جمعیت آماده تر از هر زمان دیگری آماده پاسخگویی به حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی در سطح استان و کشور می‌باشد.

در ادامه حجت الاسلام شاهرخی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک هفته هلال احمر اظهار داشت: کسانی که عضو هلال احمر هستند هم وظیفه سازمانی و هم وظیفه دینی خود را انجام‌می دهند و خوشا بحال آنانکه در این‌مسیر کمک‌می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر مسلمان به خودی خود عضوی از جمعیت هلال احمر است‌ افزود: مسلمان برادر مسلمان است و باید به یاری برادرش بشتابد در غیر اینصورت خداوند در روز نیاز به او کمک‌نمی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه کمک رسانی عبادت است تاکید نمود: هلال احمر نیازمند افراد دانا، توانا و متخصص است که هر ازچند گاهی آموزش ها را دوره (بازآموزی) و بر توانایی هایشان بیافزایند.

حجت الاسلام شاهرخی تشریح کرد: نحوه خدمات در هلال احمر برخلاف دستگاه های دیگر به گونه ای است که اگر در انجام وظایف خود کوتاهی کنند آثارش در کوتاه مدت مشاهده می شود و این مشخصه هلال احمر است که‌خدماتشان را با کمیت و کیفیت بالا انجام می دهند.

وی ضمن تقدیر از زحمات جمعیت هلال احمر لرستان در بحث مبارزه با ویروس کرونا، عنوان داشت: هرچه بر ماشین آلات لازم، تجهیز آنها و افزودن بر امکانات بیشتر تلاش شود خدمات بهتری را می توان به آسیب دیدگان ارائه کرد.

حجت الاسلام شاهرخی در پایان با ابراز خرسندی از انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری بعنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با توجه به دانش وکوله بار تجربیاتش در سازمان تبلیغات، برای وی آرزوی توفیق نمود و گفت: جایگاه جوانان بسیار مهم است باید برای آن و عمق بخشیدن به معرفت دینی آنها تلاش فراوان نمود.

انتهای پیام/